Inflacija i visoki troškovi života utječu na turističke navike Nijemaca, naših tradicionalno najbrojnijih gostiju, koji su nekoć putovanja smatrali životnom potrebom, a ne luksuzom. Ekonomska nesigurnost tjera ih na oprez, slijedom čega preispituju svoje planove o odmoru, što u prijevodu znači, a pokazalo je to i jedno istraživanje provedeno još u svibnju na uzorku od 2000 njemačkih građana, da ih čak petina planira putovati rjeđe nego lani, dok će njih 11 posto skratiti odmor.
Što to konkretno znači za, primjerice, splitski turizam, pokazale su brojke u prvih pet mjeseci ove godine. Prema podacima sustava eVisitor obrađenim polovicom ovog mjeseca, na području grada Splita turisti iz Njemačke ostvarili su u spomenutom razdoblju 56.516 noćenja i 16.689 dolazaka, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada je ostvareno 59.286 noćenja i 17.709 dolazaka, predstavlja pad od 4,67 posto noćenja i 5,76 posto dolazaka. Ipak, daleko je još do zbrajanja konačnih brojki, ljeto je tek počelo...
Osjetan pad broja dolazaka njemačkih gostiju u prvom dijelu godine karakterističan je i za ostale im do sada atraktivne hrvatske destinacije poput primjerice Istre, u kojoj broj posjeta iz Njemačke pada od 2022. - godišnje za otprilike 500.000 noćenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....