Prosvjed stanara stare gradske jezgre koji je najavljen za danas u 17 sati na dnu Zagrebačke ulice, na kojem traže da im Grad osigura opskrbni punkt, komentirao je zamjenik gradonačelnika Bojan Ivošević.
- Zona ograničenog prometa odnosi se na puno širi obuhvat od stare gradske jezgre, ona obuhvaća i dio dijela Dobri, uključujući i moje susjede, moju obitelj... Ona je na snazi, koliko ja znam, već 20-ak godina, a netočno je da ne postoji lokacija gdje se do 15 minuta mogu ljudi zaustaviti. Na cijelom parkingu na Rivi koji je pred samim zidinama Dioklecijanove palače imate se pravo zaustaviti do 15 minuta besplatno, tako da imaju i tu mogućnost.
Što se tiče ulaska prema samoj Hrvojevoj, ja ću još jednom upozoriti da oni koji pod kvazi brigom za stanare zagovaraju otvaranje prometa u staroj gradskoj jezgri, su zapravo na tragu projekta Contarini i gospode koja je mislila graditi na navedenoj lokaciji garaže i autima ulaziti u staru gradsku jezgru suprotno GUP-u i suprotno zaštiti stare gradske jezgre.
Ja razumijem kada stanarima neki takvi dionici bace bubu u uho, to dobro zvuči. Ali, ja ću ponoviti: takav javni narativ da se prometom mijenja prostorni plan grada, da se promet otvara i da se promet u staroj gradskoj jezgri pušta tamo gdje ni u projektu Contarini to nije dozvoljeno, radi čega je plan upravljanja starom gradskom jezgorm pao na sudu, mislim da je to vrlo opasno.
Mislim da ovdje netko manipulira dijelom građana za puno ozbiljnije interese određenih građevinskih poduzetnika - tvrdi Ivošević.
Na novinarsko pitanje koji su to koji manipuliraju, s obzirom da Getani traže samo opskrbni punkt, Ivošević se ubacio:
- Oprostite, nemojte govoriti Getani. Govorite o jednom pojedincu koji je više puta osuđivan zbog ponašanja prema službenim osobama. Ponavljam, to nije samo Get - sve oko Prime, Sinjske, Kruševića gumna, Slavićeve... na sve se odnosi zona ograničenog prometa. Svatko tko po propisima grada plati ima pravo pristupa - kazao je i dodao da onoga tko ulazi u zonu ograničenog prometa van vremena kad je to dozvoljeno, kažnjava policija.
Novinare je zanimalo kako se po toj logici može kod Đardina prekrcavati otpad.
- Tamo se otpad prekrcava od prije igrališta. Onda je kotar Grad napravio igralište kraj prekrcanog otpada bez da je osmislio alternativu. Niste čuli nijedan razuman prijedlog. Preseliti u trajektu luku koja je ljeti pod gužvom znači u potpunosti onesposobiti odvoz smeća u staroj gradskoj jezgri. Je li to netko želi - da grad bude pun smeća? Kad dođe neki racionalni prijedlog, mi ćemo ga uvažiti. Imali smo jednu ideju, Gradsko vijeće je nije podržalo i rekli su da je ova ideja bolja - kazao je dogradonačelnik, pa otkrio kakva je suradnja s kotarom Grad.
- Kako s kojim vijećnikom. Ima onih koji su konstruktivni, koji žele surađivati, a ima i onih koji ni ne žive u kotaru, ali su vrlo čangrizavi - zaključio je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....