Čistoćina kampanja "Odvoji, lako je" osvojila je čak četiri nagrade na Danima komunikacija u Rovinju. Organizator kampanje bio je tim iz CTA komunikacija.
Čistoćina kampanja "Odvoji, lako je" osvojila je čak četiri nagrade na Danima komunikacija u Rovinju. Organizator kampanje bio je tim iz CTA komunikacija.
Osvojili su u kategoriji "Cross-Media Integration Campaign”, proglašenu su pobjednikom "Mixx Awards Croatia", priznanjem koje ističe uspješno kombiniranje online i offline medija kako bi se postigao cilj kampanje.
Dobili su dva srebrna BalCannes priznanja u kategorijama "Positive Change Mosaic: Green Impact” te u kategoriji "Market Mosaic: Miscellaneous” kao i srebrnu "IdejaX" statuu za kategoriju "Best of Positive Change: Priroda”.
Na kampanji su radili Sanja Pađen, Dario Dalmacija, Otto Kušec, Miran Bašić, Hana Kajari i Sara Bernat. "Čistoća" je proglašena tr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....