StoryEditorOCM
SplitFEŠTA U ROVINJU

Kampanja splitske gradske tvrtke osvojila četiri nagrade na prestižnom natjecanju u Rovinju. Treći su najbolji u regiji

Piše Split SD
16. travnja 2024. - 08:21

Čistoćina kampanja "Odvoji, lako je" osvojila je čak četiri nagrade na Danima komunikacija u Rovinju. Organizator kampanje bio je tim iz CTA komunikacija. 

Osvojili su u kategoriji "Cross-Media Integration Campaign”, proglašenu su pobjednikom "Mixx Awards Croatia", priznanjem koje ističe uspješno kombiniranje online i offline medija kako bi se postigao cilj kampanje.

Dobili su dva srebrna BalCannes priznanja u kategorijama "Positive Change Mosaic: Green Impact” te u kategoriji "Market Mosaic: Miscellaneous” kao i srebrnu "IdejaX" statuu za kategoriju "Best of Positive Change: Priroda”.

Na kampanji su radili Sanja Pađen, Dario Dalmacija, Otto Kušec, Miran Bašić, Hana Kajari i Sara Bernat. "Čistoća" je proglašena tr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 17:10