Dio stanara i zakupaca poslovnih prostora na potezu Dubrovačke ulice od kućnog broja 15 do 31 upozoravaju da su preko noći ostali bez 20-ak parking mjesta, a trgovci bez mogućnosti iskrcavanja robe radi opskrbe trgovina.
- Tamo gdje su "Parkovi i nasadi" posadili oleandre do sada su stanari parkirali automobile, a dostavna vozila mogla su se malo maknuti s kolnika. Sada mi je nemoguća misija istovariti robu jer čim se zaustavim na cesti radi dostave za butigu, dobijem kaznu ili od policije ili od komunalaca - kaže nam gospođa Mladenka, vlasnica voćare. i nastavlja:
- Nisam pametna što ću napraviti. Koja mi je druga opcija nego zatvoriti butigu?!
Dodaje da isti problem imaju i vlasnici drugih obližnjih trgovina.
- Ovo što je napravljeno graniči s pameću. Bolje da gradske tvrtke pokupe škovace po gradu... Pa ima sto prišnijih poslova od ozelenjavanja površina na kojima se do sada moglo parkirati.
Lipo je vidjeti zelenilo, ali nisu vidjeli širu sliku, a ta je kako će ljudi koji tu žive i rade parkirati svoja vozila jer slobodnog mjesta za parkiranje nema nigdje u blizini. Nikome do sada nije smetalo parkiranje između stabala. Ovo što su sada napravili graniči s pameti - kaže uzrujana vlasnica trgovine i napominje:
- Molim da mi nadležni dođu od 6.30 do 7 sati i kažu kako ću istovariti robu, tih 10-15 gajbi i kutija banana, jer nemoguća misija mi je proći s kombijem na parkiralište koje se nalazi iza zgrade.
Jedna stanarka nam kazuje da su se na toj lokaciji vozila parkirala čak 50 godina, sve do danas.
- Jučer smo dobili obavijest o početku radova radi postavljanja cvijeća. Ostali smo bez 20-ak parking mjesta. Zbog toga ljudi moraju ostavljati svoja vozila dva kilometra dalje - kaže nam stanarka i napominje kako sa zapadne strane zgrade postoji parking, ali da na njemu nema mjesta za sva vozila stanara jer je taj parking smanjen kada je na toj lokaciji izgrađena još jedna zgrada.
- To se događa jer je najnormalnije izdati dozvole za gradnju, a da investitori mogu platiti naknadu za nedostajuća parking mjesta. I onda smo došli do ovoga, da se neplanski lokacije za parkiranje pretvaraju u zelene površine, a da se na koncu oteža funkcioniranje obrtnicima i život stanarima. Nastao nam je kaos - kazala nam je stanarka tog dijela Dubrovačke ulice.
S druge strane, za komentar smo zvali Sinišu Gašparevića, direktora "Parkova i nasada".
- Radi se o nastavku politike Grada Splita da se automobili miču sa zelenih površina, odnosno da izgradnjom novih parkirnih mjesta treba oduzeti nelegalna parking mjesta u drvoredima, a koja mjesta se ne plaćaju. Smatram da je Grad tu više nego tolerantan, a mi samo izvršavamo naloge Grada.
Znači, kako se rade nova parkirna mjesta i uvodi red, tako se pomalo vraćaju zelene površine svim građanima Splita, a ne da ih koriste samo pojedinci za privatne parkinge. Stanari su komodni i navikli da parkiraju ispred kuće na zelenu površinu. Svatko bi to volio - rekao je Siniša Gašparević, te dodao da to područje Dubrovačke ulice gravitira javnoj garaži na Lokvama koja je otvorena, da su stanari ostali bez oko 10 mjesta između stabala na kojima više ne mogu parkirati vozila, te da za dobivanje dozvole za dostavu postoji procedura za koju "Parkovi i nasadi" nisu nadležni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....