U moru negativnih vijesti, čudnih ljudi bez empatije, raznih negativnih stvar imam potrebu da podijelim šta mi se dogodilo vlastitom nepažnjom.
Počinje tako pismo adresirano našoj redakciji Mirjana H. koja je nekidan imala kartu za Flixbus na relaciji Split – Zagreb za u 15.45 sati.
– Na kolodvor sam stigla u 15.30. Bilo je nekoliko Flix autobusa, a među njima i bijeli (ne zeleni) prijevoznika Čagalj, koji je bio moj autobus. Nisam ni gledala prednju tablu da provjerim za svaki slučaj da vidim je li to moj autobus. I dođe 15.50, kao autobusa nema. Odem na šalter i ljubazna gospođa me obavijesti kako je otišao u 15.45 i da je to bio taj Čagalj na kojeg nisam obratila pozornost koliko sam trebala. I tada nastaje drama... uspaničareno trčim na taksi. Ljubazni gospodin požuri put D...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....