StoryEditorOCM
Splitsramota

Misle li trgovački lanci da su kupci stvarno budale? Pogledajte samo ovo ‘sniženje‘ maslaca u splitskom dućanu...

Piše SPLIT SD
13. lipnja 2025. - 19:16

S obzirom na to kakve cijene u našim trgovinama drže osnovne namirnice, i kakve su u usporedbi s tim cijenama hrvatske plaće, nije ni čudo da nam se oči pretvore u zvijezdice kad vidimo dobro sniženje. U zemlji gdje akcije često znače razliku između "mogu si priuštiti" i "čekat ću plaću", svaka crvena ili žuta etiketa privlači pažnju kao magnet. No, naša je čitateljica u Sparu u Splitu ulovila sniženje koje i nije baš impresivno, skoro ga se sniženjem ne može ni nazvati.

image
Čitateljica/Slobodna Dalmacija

Naime, Spar je z‘ bregov maslac od 250 grama s 2,99 eura snizio na 2,89 eura, dakle samo 10 centi. Dovoljno da vam blagajnik vrati više kovanica, ali nedovoljno da bi se osjećali da ste spasili svoj kućni budžet. No, nije ovo najgori primjer sniženja koji smo vidjeli. U Studencu su znali proizvod označiti kao snižen i onda cijenu smanjiti za cent ili dva - taman da se zapitate je li im printanje etikete skuplje od sniženja koje nude.

Ovakvi popusti zapravo su više marketinški trik nego stvarno sniženje za potrošača. Zato uvijek treba čitati mala slova, a ne se nužno voditi etiketama s kojih vrište natpisi "akcija" ili "sniženje". 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. listopad 2025 11:52