Prije nekoliko dana su, podsjetimo, štrajkali dostavljači mnogima omiljene platforme Wolt. Razlog? Kako navode, sve veća neisplativost rada i preniske cijene dostave kako za strane tako i za domaće radnike. U štrajku je sudjelovalo 150 dostavljača, a najavljivali su da će nakon što Wolt ne udovolji njihovim zahtjevima produžiti štrajk.
Sve češće smanjenje naknada po dostavi, ukidanje bonusa te gotovo potpuni izostanak komunikacije s Woltom – glavni su razlozi nezadovoljstva među dostavljačima. Sve to događa se na početku turističke sezone, kada Woltovi dostavljači imaju sve više posla, a temperature se penju. Ni rast cijena i sve veća inflacija ne idu im u prilog, no izgleda da nije sve baš tako crno.
Iz Wolta doznajemo kako partneri dostavljači ne podliježu nikakvim penalima niti sankcijama u razdobljima kada ne obavljaju dostave putem platforme – neovisno o razlogu. Kako ističu iz tvrtke, temelj modela rada Wolta je fleksibilnost, koja partnerima dostavljačima omogućuje da sami biraju kada i koliko žele raditi, što mnogima predstavlja ključnu prednost suradnje s platformom. Dodaju i kako tijekom vikenda nije bilo zastoja niti poteškoća u isporuci narudžbi putem Wolt aplikacije, a korisnicima su sve usluge bile dostupne kao i inače.
Neisplativost rada, preniske cijene dostave i nezadovoljstvo dostavljača iz Wolta su također prokomentirali. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:
- Partneri dostavljači ključan su dio poslovanja Wolta te su njihovo zadovoljstvo, sigurnost i povratne informacije izuzetno važni za kontinuirano unaprjeđenje naše usluge. Redovito provodimo interne ankete kako bismo razumjeli njihove potrebe i iskustva te u suradnji s partnerskim kompanijama, tzv. agregatorima radimo na osiguravanju konkurentnih uvjeta rada i kvalitetne dostave za krajnje korisnike i partnere.
Wolt u Splitu trenutačno direktno ne zapošljava dostavljače, već se dostave realiziraju isključivo putem tzv. agregatora – koji su u ugovornom odnosu s dostavljačima. Sa zadovoljstvom ćemo saslušati prijedloge i zahtjeve partnera dostavljača te, s agregatorima, nastojati pronaći rješenja koja će zadovoljiti sve uključene strane.
Svjesni smo da sezonalnost kao i aktualne vremenske prilike, osobito visoke temperature, predstavljaju izazov za sve koji rade na terenu. Stoga ćemo aktivno u suradnji s agregatorima razmotriti i dodatne načine za podršku partnerima dostavljačima tijekom ljetnih mjeseci, uzimajući u obzir specifičnosti lokalnih tržišta poput Splita.
Tijekom nadolazećeg vikenda, kada se očekuje povećan broj narudžbi zbog turističke sezone i blagdana, učinit ćemo sve što je potrebno kako bismo korisnicima osigurali pouzdanu i pravovremenu dostavu. Naše službe podrške i dalje su dostupne svim korisnicima i partnerima dostavljačima za bilo kakva pitanja ili dodatne informacije i podršku- izjavili su iz Wolta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....