Iako svi kukaju zbog loše sezone, izostalih "Nijemaca" i praznih apartmana, izgleda da nije sve u kukanju, brojke ipak govore drugačije. Naime Hrvatska je u prvih šest mjeseci ostvarila rast u dolascima i noćenjima i to od čak 4 posto! Prema prvim podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je tijekom prvih šest mjeseci ove godine ostvareno 7,5 milijuna dolazaka i 29,3 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 4 posto u dolascima i noćenjima. Na Jadranu je zabilježeno 27 milijuna noćenja što je zasta impresivna brojka.
Kada turistički rezultat Hrvatske segmentiramo po županijama Splitsko dalmatinska županija u samom je vrhu. U našoj županiji ostvareno je 5,2 milijuna noćenja što je porast od otprilike 3 posto u odnosu na prošlu godinu. A gledano prema destinacijama u prvom je polugodištu najviše noćenja između ostalog ostvareno upravo u Splitu.
Sa samim rezultatima ne samo u Splitu nego i u cijeloj Hrvatskoj zadovoljan je i ministar turizma i sporta Tonči Glavina
- Rezultati za prvih šest mjeseci ove turističke godine jasno su nam pokazali kako je hrvatski turizam konkurentan. Svi podaci, od fizičkih do financijskih te ostvarenog cestovnog, zračnog i pomorskog prometa su u plusu pa tako u odnosu na prošlu godinu u ovom razdoblju imamo povećanje od više od 260 tisuća dolazaka i više od milijun noćenja, zračni promet je na ukupnoj razini bolji za 11 %, a kada govorimo o prihodima stranih turista za prvo tromjesečje uprihodili smo 54 milijuna eura više. Ovo je prvo prolazno vrijeme za ovu turističku godinu, s kojim smo zadovoljni, koji je na tragu naših očekivanja i najava i snažan su nam vjetar u leđa za sezonu i posezonu- izjavio je Tonči Glavina
Da su ljepote Lijepe naše na vrhu svjetskih destinacija nije nikakva novost
- Ostvareni rezultati pokazuju kako Hrvatska nastavlja s pozitivnim trendovima i potvrđuje svoju poziciju jedne od najpoželjnijih destinacija na Mediteranu. Rast turističkog prometa je rezultat zajedničkog rada cijelog turističkog sektora, od javnih institucija i privatnog sektora do lokalnih zajednica, a ključnu je ulogu imala i snažna promocija naše zemlje na međunarodnim tržištima.
Posebno nas raduje rast u predsezoni, koji potvrđuje kako naši napori u razvoju cjelogodišnje ponude daju konkretne rezultate. S pozitivnim rezultatima i trendovima ulazimo u glavni dio turističke godine s dodatnim optimizmom, ali i sviješću o važnosti održavanja ravnoteže između rasta i očuvanja kvalitete doživljaja za svakog posjetitelja- izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....