Tomislav Šuta jučer je na sjednici Skupštine društva "Čistoća" razriješio direktora Ivicu Karoglana i najavio hitne mjere za stabilizaciju poslovanja te rješavanje problema s odvozom otpada i radom odlagališta Karepovac.
Za vršitelja dužnosti imenovan je Andrija Čaljkušić, dosadašnji šef operative u toj gradskoj tvrtki. Odluka o smjeni donesena je na sjednici Skupštine, dok je Šuta iznio zabrinutost zbog financijskog stanja tvrtke i razine nereda po gradu.
– Kao vršitelja dužnosti novog direktora postavio je svoga kolegu iz HDZ-a, koji je zaposlenik "Čistoće". Pazite sad: taj je gospodin bio odgovoran za postavljanje i čišćenje svih polupodzemnih kontejnera u gradu. HDZ-ovci su te polupodzemne kontejnere iscipelarili do krajnjih granica, svaki dan pisali su kako smrde, kako se ne prazne, a za sve to bio je odgovoran ovaj gospodin, koji je sada novi direktor. Koja karma – odgovorio mu je sinoć Ivica Puljak, između ostalog.
Bivši gradonačelnik poslao poruku Tomislavu Šuti: ‘Vidim da samo plače, treba nešto i raditi‘
A što na sve ovo kaže novi v. d. direktora spomenute gradske tvrtke? Jutros nam je hitro odgovorio, tvrdeći da je itekako uočio optužbe da je upravo on odgovoran za postavljanje, pražnjenje i pranje polupodzemnih spremnika.
– Istina je da sam vodio projekt postavljanja polupodzemnih spremnika, koji je započeo u mandatu njegova prethodnika Opare. Do danas je postavljeno 980 polupodzemnih spremnika te sam stava da su znatan napredak u odnosu na prethodni sustav kontejnera od 1100 litara.
Za pražnjenje nisam bio odgovoran jer sam nedugo nakon dolaska direktora Karoglana raspoređen s mjesta direktora Operativne službe na druge poslove. Što se tiče pranja polupodzemnih spremnika, najveći prigovori stizali su dok uopće nismo imali vozilo za njihovo pranje! Ne znam kako sam tada mogao biti odgovoran – kaže nam Andrija Čaljkušić, dodajući da je tek nabavom tog specijalnog vozila započelo intenzivno pranje koje je vodio i sugrađani su otada smanjili prigovore.
– Nakon zaprimanja bilo kakve primjedbe građana promptno smo izlazili na teren – tvrdi.
Cjenik star 28 godina
Došli smo i do informacije da je u vrijeme mandata direktora Lukše Regja kupljen stroj od 1,2 milijuna kuna, koji još uvijek nije ispravan i unatoč tome uporno ga se registrira.
– Nije zahvalno komentirati nabave za vrijeme drugih direktora. Pretpostavljam da mislite na vozilo za pranje kontejnera od 1100 litara koje je isporučeno u ispravnom stanju u listopadu 2021. godine, nekoliko mjeseci prije dolaska nove Uprave, a čija je nabava bila nužna prema Odluci o pružanju javne usluge, u kojoj piše da pružatelj usluge ima obvezu održavati spremnike u čistom stanju – kratko veli HDZ-ovac, koji je ostao imun na primjedbe da se gradske ulice čiste po programu iz 1997. godine.
– Bilo bi neozbiljno da se splitske ulice i trgovi peru po tom programu i danas, s obzirom na promjene koje se kontinuirano događaju i koje su se od tada dogodile, od rekonstrukcije Rive do drugih gradskih područja.
Istina je da cjenik datira iz tog razdoblja te da su sredstva Grada prema "Čistoći" za taj dio čišćenja i pranja imala niz godina tendenciju smanjivanja, a ne povećanja. U dogovoru sa zamjenicom gradonačelnika Mateom Dorčić, već je započelo intenzivnije pranje gradskih ulica, trgova i voltova, što se također može vidjeti na Facebook stranici "Čistoće", a i građani to svojim mailovima i komentarima pozdravljaju – zaključuje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....