- Hrvatska pošta vara građane i naplaćuje usluge, iako ih ne izvršava - požalio se naš čitatelj. Prepričao nam je što se točno dogodilo. Smatra da je zakinut, odnosno prevaren. Platio je, a ono što je platio zapravo nije dobio.
- Naručio sam proizvod od jednog poduzeća koji je trebao biti dostavljen na moju kućnu adresu. Umjesto proizvoda, dobio sam poziv službenice koja me obavijestila da se moj paket nalazi u Hercegovačkoj ulici. Pitala me želim li doći preuzeti paket ili želim da mi ga dostave u poslovnicu na Mertojaku. Kazao sam da ga ostave u Hercegovačkoj i da ću doći predignuti paket.
Kada sam došao, službenik na šalteru mi je kazao da moram platiti 28,28 eura. Pitao sam ga zašto moram platiti toliko s obzirom na to da mi paket nisu dostavili na kućnu adres...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....