Stanovnici splitskog kvarta Bačvice posljednjih mjeseci suočavaju se s ozbiljnim problemom kašnjenja dostave računa i ostale obične pošte. Kako nam je javio čitatelj, situacija je eskalirala nakon nedavne reorganizacije Hrvatske pošte na tom području. Prema njegovim riječima, poštar koji je ranije bio zadužen za dostavu i dalje radi u kvartu, no više ne nosi uobičajenu poštu i račune, što je dovelo do očiglednih zastoja.
- Već nekoliko mjeseci meni i mojim susjedima kasni dostava računa. Mi penzioneri gledamo na svaku kunu, a kašnjenje znači i zatezne kamate. Ne dobivamo račune na vrijeme i to nam stvara financijske probleme - navodi čitatelj u pismu redakciji.
Dodaje kako je pokušao kontaktirati Hrvatsku poštu putem službenog e-maila, no odgovor nije stigao. Također, broj korisničke službe, kaže, ne prihvaća reklamacije za pismene pošiljke, već isključivo za pakete.
- Kako do danas nismo dobili račune za prošli mjesec, molim vas da i vi provjerite stanje - stoji u apelu.
Pokušali smo kontaktirati Hrvatsku poštu i zatražiti komentar o navodnim kašnjenjima, razlozima reorganizacije te o tome planiraju li uvesti mjere za rješavanje problema. Do zaključenja teksta nismo dobili odgovor.
Stanovnici Bačvica nadaju se da će se problem uskoro riješiti, jer kako naglašavaju, za mnoge od njih svako zakašnjenje može značiti dodatno financijsko opterećenje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....