StoryEditorOCM
SplitHTZ - strategija

Pozicioniranje na tržištu uz privlačenje gostiju koji žele kvalitetnu ponudu i doživljaj

Piše Sandra Barčot
Snimio Vojko BAŠIĆ/CROPIX
24. listopada 2024. - 10:23

Nautičari obožavaju naš Jadran, prirodne ljepote, razvedenost obale, jedinstvene otoke, kao i bogatu povijest, te u ovom segmentu turizma samo bilježimo rast.

Omiljena smo destinacija gostiju koji su i platežno „najmoćniji” budući u prosjeku, dnevno tijekom svog odmora potroše i više od 255 eura, a što je najvažnije upravo su nautičari oni koji otvaraju i zatvaraju turističku sezonu na Jadranu.

Premda smo svi svjesni „ograničenosti” resursa, od onog prirodnog dijela gdje nam prijeti betonizacija i devastacija pomorskog dobra kao i problematična pojava masovnog turizma, kada tijekom dva ljetna mjeseca imamo pravu turističku gužvu, koju ne može podnijeti ni infrastruktura, a po reakcijama očito ni domicilno stanovništvo.

Stoga uvijek treba promišljati unaprijed, p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. listopad 2025 13:19