"Vratili smo se na ‘tvorničke postavke‘. Ovako je bilo prije početka rasta potražnje, prije nego što su nam se ‘poklopili‘ mnogi za nas pozitivni faktori. To je prošlo. Sad kad smo ušli u ‘klub poznatih i skupih‘, ali u razdoblju ‘mršavih krava‘, ne može se više očekivati isti rezultat kao ranije. Osnovna zabluda je bila strategija koja je intenzivno komunicirana: ‘Hrvatska ne treba biti jeftina destinacija; bolje manje gostiju veće platežne moći; Hrvatska ekskluzivna destinacija itd.‘. Teorija je jedno, a praksa pokazuje nešto sasvim drugo... Ukratko: kad ljudi bez iskustva u desetljećima ostvarivanoj praksi praćenja oscilacija turističkih kretanja, ali i bez iskustva ‘borbe za svakoga gosta‘, ‘preuzmu kormilo‘, nasukavanje na ‘neočekivani greben‘ je neminovno...", još je početkom kolov...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....