- Pao je sustav - tim je riječima zaposlenik splitskog ”Prometa” odgovorio putnici na jednoj od međugradskih linija u ranim jutarnjim satima kada je htjela kupiti kartu. Kako nam je rekla, kartu je kupila putem aplikacije gradske tvrtke, no nije mogla skenirati kod. Kako ne bi bilo problema, putnica je odlučila kupiti kartu u autobusu. Tada je dobila navedeni odgovor, veli.
Par sati kasnije, javio nam se ljutiti čitatelj koji nas je upozorio na isti problem:
- Zašto ne funkcioniraju validatori u autobusima, najave polazaka, e-ticketing, aplikacija? Odnosno, skupo plaćene inovacije na korist građanima koje ne funkcioniraju cijeli dan - napisao nam je Splićanin V.D.
Iz ”Prometa” su potvrdili da je riječ o tehničkim poteškoćama koje su potrajale nekoliko sati te se ispričali z...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....