Lov na izgubljene pakete pretvorio se u – fjasko: Splićani čekali zlatne poluge, dobili – tehničke poteškoće
Nakon što je Zagreb poludio za misterioznim paketima, "King Colis" – francuski start-up koji prodaje, doslovno, mačka u vreći – odlučio je baciti udicu i Splićanima.
Trebao je to biti spektakl: točno u 15 sati, na prvom katu City Centra Split, trebala je početi prodaja izgubljenih paketa.
Adrenalin, uzbuđenje, potraga za blagom.
Ali – ipak ne! Sve je stalo prije nego što je počelo. Zbog "tehničkih poteškoća" otvorenje je odgođeno za dva i pol sata. U međuvremenu – redovi, zbunjeni kupci i sve veće negodovanje.
Ukratko: Split je čekao misteriju, a dobio – fjasko!
- Čula sam za ovo u Zagrebu, nadam se da će proraditi. Ne znam hoću li toliko čekati, možda se poslije vratim - kaže Magdalena Zrno, jedna od onih koja je, kao i svi, došla po malo avanture, a završila u igri "tko će duže stajati".
Što se zapravo prodaje?
Nitko ne zna.
Kupci plaćaju 2,49 eura za 100 grama "standard" paketa ili 2,99 eura za "premium", a unutra može biti – bilo što. Dokumenti, čarape, pseća odjeća... ili, kažu oni, zlatna poluga i Rolex. Realno, tko šalje Rolex pa ga "zaboravi"? Ali dobro, reklama pali, a Split voli izazov.
- Čitala sam o ovome na internetu. Očekujem mačka u vreći. Došla sam se zabaviti. Planiram potrošiti 10–15 eura. Oni se reklamiraju da su neki kupci našli zlatne poluge – ma jesu, oće netko zaboravit zlatnu polugu – to ne virujem! - kaže kroz smijeh Zdenka, koja je stigla s unukom.
I dodaje:
- Nije ona mene nagovorila, nego ja nju! I kćer će mi sad doć, ali ić ćemo ća jer ona putuje u Zagreb večeras i ne možemo čekat otvaranje - objašnjava nam Zdenka.
I tako, umjesto lova na blago, Split je dobio lov na živce. Iz "King Colisa" tvrde da sve to ima i "održivu" stranu: oni navodno otkupljuju izgubljene pošiljke koje bi inače bile uništene. Tvrde da su svi paketi prošli carinsku kontrolu, ništa ilegalno, ništa opasno – a ni sami nemaju pojma što je unutra.
Dakle, svi su u istom čamcu neznanja, samo što neki plate ulaznicu. Pravila igre: biraj brzo, ne gledaj unutra. Pravila su jednostavna – imate 10 minuta da izaberete pakete, ali ne smijete ih otvarati prije kupnje. Ulaz je besplatan, no maloljetnici moraju doći s odraslima.
Za one koji ne žele čekati – postoji fast pass, ali s obzirom na današnji dan, ni on nije bio baš "fast".
Radno vrijeme pop-up trgovine je ponedjeljkom od 15 do 20 sati, a ostalim danima od 10 do 20 sati – ako proradi, naravno.
Splićani su pokazali da vole adrenalin i misteriju, ali ne vole kad misterija traje tri sata i ima natpis "tehnički problemi".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....