Torcidaši su svojedobno, zafrkancije radi, skandirali: "Dalmacija – vino, Dalmacija – vino...", ni ne razmišljajući koliko su, zapravo, bili blizu bitku postojanja drevne regije.
Dalmaciju je, naime, teško zamisliti bez vinove loze, ali i bez "Dalmacijavina".
S tim su se imenom odgojile generacije, a prve asocijacije vezane uz njega su neponovljivi "Pipi", vina, prošek, kvasina i liker "Amaro.
Oni koji su najbolje godine proživjeli osamdesetih, sjetiti će se tada jako popularne Vechija Romagna, koju je "Dalmacijavino“ radilo u kooperaciji s firmom "Buton" iz Italije
Čuvene TV reklame sa seksipilnom Anom Sasso s Bačvica i superčovjekom, plivačkim maratoncem Veljkom Rogošićem, dio su kolektivne memorije rođenih prije raspada SFRJ.
Neki se još sjećaju i naziva Vinal...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....