Do 15. travnja u potpunosti će se ukloniti privremena prometna regulacija na brzoj cesti Solin – Klis, koja je na snazi od studenoga 2023. godine uz prošlogodišnji ljetni privremeni prekid, te uspostaviti neometano korištenje punog profila te prometne žile kucavice koja Split povezuje s A-1, koja je dio državne ceste D-1 Split – Zagreb, i koja dalmatinsku metropolu povezuje s njenim zagorskim dijelom. Odgovor je to Hrvatskih cesta na pitanje Slobodne Dalmacije kada će se na ovoj preopterećenoj dionici državne ceste D-1 ponovno i trajno "otvoriti oba prometna traka i tako smanjiti užasni svakodnevni prometni čepovi".
"Možemo potvrditi da na budućem čvoru Mravince radovi teku prema usvojenom vremenskom planu. Preciznije, u ovom trenutku su završeni svi objekti: potporni zid i nadvožnjaci Mravince 1, 3 i 4 te Dračevac 1 i 2. U iduća dva tjedna završit će se obnova asfaltnog kolnika i opremanje nadvožnjaka kako bi se do 15. travnja u potpunosti uklonila privremena prometna regulacija na brzoj cesti Solin – Klis ..."
Ponovnom normalizacijom prometa brzom cestom Solin – Klis radovi na čvoru Mravince neće biti okončani. O tome nam iz Hrvatskih cesta kažu: "Ostatak radova na čvoru Mravince koji uključuje zaštitu pokosa, izradu kolničke konstrukcije te radove elektroenergetskog napajanja i opremanja završit će se sukladno ugovorenom roku, do 7. rujna 2025. godine".
Da se radovi na čvoru Mravince privode kraju i priprema skora normalizacija prometa na obje kolničke trake brze ceste Solin – Klis svjedoči već u srijedu dopremljeni veliki finišer i druga mehanizacija koja se koristi za polaganje asfaltnog sloja. To je najbolji znak da se radovi rekonstrukcije na ovoj prometnici, na kojoj se svakodnevno u jutarnjim i poslijepodnevnim satima stvaraju nezamislivi i nepodnošljivi prometni čepovi, privode kraju. Ponovnim puštanjem u promet ove brze ceste u punom profilu vozači će uštedjeti vrijeme i pogonsko gorivo te izbjeći svakodnevni stres kojemu su bili izloženi tijekom vožnje, tj. režimu "kreni – stani" i za tih nekoliko kilometara umjesto 3 do 4 minute svakodnevno bi gubili i po pola sata, putujući samo u jednom smjeru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....