Dugogodišnji korisnik usluga splitskog javnog gradskog prijevoznika, a naš čitatelj Goran Pavličević doživio je, kako navodi, danas u Prometu veliki incident od strane djelatnika Prometa, pa je prijevozniku poslao prigovor, a nama dao na znanje što mu se dogodilo.
Njegovo pismo ćemo objaviti u nastavku, a uskoro se nadamo i odgovoru iz Prometa.
"Poštovani, podnosim službeni prigovor na neprofesionalno, nasilno i divljačko ponašanje djelatnika vašeg poduzeća, koji me fizički SPRIJEČIO u kupnji autobusne karte u vašem autobusu.
U nedjelju 23.02. u 14:54 sati, ušao sam u autobus br. 18 (registarske pločice ST-6920-T) i, kako je iznos na mojoj aplikaciji Promet Split iznosio 0.75 eur, izvršio sam nadoplatu na svoj račun i odmah krenuo do automata kupiti i poništiti kartu.
U tom trenutku mi se iznenada na putu ispriječio kontrolor koji je upravo tog trenutka ušao u autobus, zagradio mi pristup kartomatu i počeo tvrditi da moram već imati poništenu kartu i da mi on "ne da koristiti automat".
Pristojno sam objasnio čovjeku da upravo to i radim i pokazao mu upravo provedenu nadoplatu na račun te da trebam samo poništiti kartu, što bi već bilo uredno provedeno, no u čemu mi se on ispriječio na putu.
On me na to nastavio sprječavati da upotrijebim automat za karte te me fizički blokirao u prolazu autobusa.
Umjesto da me pusti jednostavno poništiti moju kartu, vaš djelatnik se zatim počeo ponašati vrlo neugodno i prijeteće i počeo inzistirati da će me izbaciti iz autobusa jer je "on vidio što ja radim", te je svojim nasilničkim ponašanjem i unošenjem meni u lice meni izazvao osjećaj neugode i ugroženosti, zbog čega sam naposljetku napustio autobus.
‘Svima je bilo neugodno‘
Sve se to odigravalo u prednjem dijelu autobusa ravno do automata, pred vozačem i pred nekolicinom putnika kojima je očito isto bilo neugodno zbog takvog divljačkog ispada.
Dokaz o transakciji i slika autobusa s tablicama:
Nisam nikada u životu u bilo kojem transportnom sustavu u bilo kojem gradu svijeta (uključujući i zemlje trećeg svijeta) doživio da me netko doslovno SPRJEČAVA u kupnji karte te da bi netko radije ispoljavao svoje patološke frustracije i egotripove nego uzeo novac za legitimno plaćenu uslugu.
Zar bilo kojoj normalnoj osobi ne bi trebalo biti drago da netko troši novac kod njih?
U posljednjih godinu dana sam u Prometu (ne subvencionirano) potrošio više od 200 eur, a u životu sigurno više od 2000 eur, ali s obzirom na ovakva razočaravajuća iskustva ne mogu zaključiti ništa drugo nego da je Promet Split tvrtka koja je toliko uspješna i bogata da joj moj novac jednostavno - nije potreban!
Isto tako pretpostavljam i da je Prometu draže da ne preporučam njihov javni prijevoz poznanicima, turistima i posjetiteljima, već da im radije svima iskreno kažem kakvi ih "jedinstveni" doživljaji tu čekaju i da se klone splitskog javnog prijevoza pod svaku cijenu.
Stoga ako mogu poslati nekakvu poruku Prometu time što ću se radije voziti Uberom od 5 eur nego Prometom od 1 eur čisto iz principa i kako ne bih nagrađivao frustrirane siledžije, vjerujte da ću to vrlo rado učiniti.
Srdačan pozdrav
Goran Pavličević
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....