StoryEditorOCM
Splitneugodno iskustvo

Splićanin odnio laptop na servis, no ono što ga je tamo dočekalo nikome ne bi poželio: ‘Šokiran sam...‘

Piše V. P.
22. ožujka 2024. - 18:59
Splićanin nam je opisao neugodno iskustvo koje je imao sa servisom za računala X3M u ulici Kralja Zvonimira 103 u Splitu.Shutterstock

Otako je otišao u mirovinu, za 64-godišnjeg Splićanina (podaci poznati redakciji) surfanje internetom postalo je svakodnevnica i zamijenilo čitanje dnevnih tiskovina u papirnatom obliku.

Kako mu se nedavno pokvario laptop, kojeg je prije nekoliko godina po povoljnoj cijeni kupio u Turskoj, nije mu preostalo ništa drugo nego da ga odnese na servis. Naš čitatelj to je i učinio te ga 14. ožujka, dakle prošlog četvrtka, odnosi u servis računala X3M u ulici Kralja Zvonimira 103 (HELP DESK D.O.O.).

Zaposlenik je preuzeo laptop i otvorio nalog, a u opis kvara napisano je: ‘Usporen rad i virusi‘. Našem čitatelju obećano je kako će mu se ubrzo javiti iz servisa te da na preuzimanje laptopa neće morati dugo čekati.

Međutim, prošlo je čak osam dana,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. listopad 2025 19:50