StoryEditorOCM
Splittreći nastavak

Splićanin u ‘aferi kontrolor‘ poručio Prometu da se srame: Nisam ja kriv što vam je server spor. Ajde, budite pošteni...

Piše Split SD
27. veljače 2025. - 11:10

Priča o kontroloru i putniku koji se javnom prijevozniku "Prometu" službenim prigovorom požalio na njegovo nasilničko ponašanje jer ga je fizički spriječio u kupnji karte, dobila je i treći nastavak.

Podsjetimo, prošle nedjelje je putnik Goran Pavličević, kako navodi u 14:54 sati, ušao u autobus br. 18, a kako je iznos na njegovoj "Prometovoj" aplikaciji iznosio 0,75 eura, izvršio je nadoplatu na svoj račun i odmah krenuo do automata kupiti i poništiti kartu. 

Splićanin Goran doživio neugodno iskustvo u ‘Prometovom‘ busu: ‘Kupio sam kartu, a zbog nasilnog kontrolora sam izišao‘

- U tom trenutku mi se iznenada na putu ispriječio kontrolor koji je upravo tog trenutka ušao u autobus, zagradio mi pristup kartomatu i počeo tvrditi da moram već imati poništenu kartu i da mi on "ne da koristiti automat". 

Pristojno sam objasnio čovjeku da upravo to i radim i pokazao mu upravo provedenu nadoplatu na račun te da trebam samo poništiti kartu, što bi već bilo uredno provedeno, no u čemu mi se on ispriječio na putu i blokirao me fizički. 

image
Joško Ponoš/Ilustracija/Cropix

Umjesto da me pusti jednostavno poništiti moju kartu, vaš djelatnik se zatim počeo ponašati vrlo neugodno i prijeteće i počeo inzistirati da će me izbaciti iz autobusa jer je "on vidio što ja radim", te je svojim nasilničkim ponašanjem i unošenjem meni u lice meni izazvao osjećaj neugode i ugroženosti, zbog čega sam naposljetku napustio autobus - naveo je Pavličević.

Iz "Prometa" su nam na to odgovorili kako je kontrolor postupio apsolutno ispravno pošto je opće poznato da putnici prilikom ulaska u autobus moraju imati i validirati putnu kartu, osim u slučaju kada je kupuju kod vozača.

U splitskom ‘Prometu‘ brane svoga kontrolora: ‘Imamo dokaze iz minute u minutu, ovako je to bilo...‘

Istaknuli su i kako navodi putnika ne odgovaraju činjenicama - navode kako se u sustavu e-ticketinga vidi da je nadoplata sredstava, a ne kupnja karte, izvršena u 14:56, odnosno u isto vrijeme kada je kontrolor ušao u autobus, a dvije minute (14:54) nakon što putnik tvrdi da je on ušao u autobus. Pri tom su naglasili kako je prije e-ticketinga bilo situacija u kojima bi se putnici vozili s neponištenom kartom, koju bi pokušali poništiti kada vide kontrolora da ulazi u autobus.

Nakon tog obrazloženja iz splitskog javnog prijevoznika, "Slobodnoj" se opet javio ogorčeni putnik. 

image

 

 

Joško Šupić/Cropix

- Poštovani, nažalost, nisam ja kriv što je vaš server za obradu plaćanja spor. Budite barem na jedan trenutak malo pošteni i lijepo priznajte da su postojale očita namjera i uspješno proveden postupak plaćanja karte, koji su uredno i pristojno predočeni vašem djelatniku, a o čemu sam jasno objavio dokaz.

Kao drugo, tvrditi da je vožnja autobusom nekakva vrsta ruleta u kojoj čovjek mora akrobatski juriti na poništenje karte prije nego što "njegovo veličanstvo" kontrolor zakorači u autobus, inače postoji izlika za zlostavljanje legitimnih putnika koji plaćaju karte, je jednostavno jadno. 

Svojim neuvjerljivim pokušajima opravdavanja ovog skandaloznog ponašanja govorite puno više o sebi nego o meni. Sramite se! - navodi uzrujani Pavličević.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 19:35