StoryEditorOCM
Splitmuke po dostavi

Splićanka nikako do svog paketa; završio u drugom kvartu, pa zaštekao sustav: ‘Više ni ne zovu...‘ Pošta sve objasnila

Piše M. U.
25. rujna 2025. - 07:08

Jedna Splićanka podijelila je svoje neugodno iskustvo s dostavom paketa putem Hrvatske pošte. Iako je paket naručila na paketomat udaljen svega pedesetak metara od stana, završio je u poštanskom uredu u drugom kvartu. Ondje je, unatoč svojim zdravstvenim problemima i dugom čekanju u redu, ostala bez paketa jer sustav nije radio. 

- Naručila sam paket i odabrala opciju dostave u paketomat, koji se nalazi 50 metara od moga stana. Majka sam troje djece, a dvoje ih prolazi fazu prilagodbe u vrtiću. Paketomat mi je najlakša opcija jer tako mogu skupiti paket kad stignem. U međuvremenu su me ukočila leđa te mi je liječnik prepisao terapiju.

Onda sam dobila poruku da je moj paket umjesto u paketomatu ispred zgrade u poštanskom uredu u drugom kvartu! Nekako se dovučem do ureda, čekam red 20 minuta, dolazim na šalter. Tada su mi kazali da mi ne mogu uručiti paket jer im sustav ne radi i ne znaju kada će proraditi. Nevjerojatno, nisu sposobni isporučit uslugu koja je uredno plaćena i naručena! Više ni ne zovu da pitaju je li vam zgodno da ostave paket u poštanskom uredu.

Na prigovore se naravno oglušuju, na telefon ih je nemoguće dobiti. Ne mogu ponovo otići po paket, jedva sam se dovukla do tamo i sada moram čekati da se paket vrati trgovcu da bi dobila povrat novca. Nakon toga, moram ponovo naručiti i nadati se da će poslati drugom dostavnom službom - prepričava čitateljica koja nam je javila da su je kontaktirali iz "Hrvatske pošte" nakon što smo im poslali upit. Paket će joj danas biti dostavljen te tvrdi da je tužno što treba zvati novinare za ovakve stvari. 

Iz "Hrvatske pošte" tvrde da u odabranom paketomatu u trenutku isporuke nije bilo mjesta te je paket preusmjeren u najbliži isporučni poštanski ured kako bi korisnica mogla odmah preuzeti svoj paket.

- Kad je korisnica došla u poštanski ured kolege su imali kratkotrajnih informatičkih poteškoća te nisu mogli uručiti paket korisnici. Kolege su u međuvremenu kontaktirali korisnicu te joj uručili paket na adresi. Ispričavamo korisnici se zbog situacije.

Vezano uz preusmjeravanje paketa napominjemo kako je privremena isporuka paketa u poštanskim uredima u skladu s Općim uvjetima za ostale usluge kojima je propisano da Hrvatska pošta „iznimno u slučajevima velike opterećenosti svojih sustava dostave, zadržava pravo da pošiljke kojih su pošiljatelji korisnici s kojima HP d.d. ima sklopljen pisani ugovor uručuje primatelju putem drugih kanala dostave predviđenih ovim Općim uvjetima - objasnili su iz "Hrvatske pošte". 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 06:03