- Ja mislim da već više od šest godina imamo problem s jednim ugostiteljskim objektom u Mall of Splitu, čiji je telefonski broj, ne znam čijom pogreškom identičan našem telefonskom broju. Šest godina nas svakodnevno ili barem 3 do 4 puta tjedno nazivaju i traže rezervaciju stola ili neku drugu uslugu od tog ugostiteljskog objekta.
Ja uporno ljudima govorim da nije u pitanju ugostiteljski objekt u Malla, već da je to broj telefona moje obitelji, ali ništa ne pomaže. Čak sam bila i u Telekomu da im kažem za taj naš problem i oni su nam obećali pomoći, kazuje nam 73-godišnja Splićanka koja sa svojim suprugom živi u neposrednoj blizini Mall of Splita.
Zadnji put je, kako kaže, u Telekomu bila prije godinu dana.
- Rekli su mi da će kontaktirati taj ugostiteljski objekt ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....