Stigao nam je odgovor "Prometa" vezano situaciju koja se u nedjelju navodno odvila u jednom od njihovih autobusa. Stali su u obranu svog kontrolora, kažu da je u ovom slučaju postupio ispravno. Kao potvrdu svog navoda izlistali su točno u minutu kada je nadoplaćen račun korisnika, a barataju i podatkom kada se kontrolor registrirao u autobusu.
Podsjetimo, Goran Pavličević Prometu je podnio službeni prigovor na, kako kaže, neprofesionalno, nasilno i divljačko ponašanje jednog kontrolora. Kaže da ga je fizički spriječio u kupnji karte u autobusu.
- U nedjelju 23.02. u 14:54 sati, ušao sam u autobus br. 18 (registarske pločice ST-6920-T) i, kako je iznos na mojoj aplikaciji Promet Split iznosio 0.75 eur, izvršio sam nadoplatu na svoj račun i odmah krenuo do automata kupiti i poništiti kartu. U tom trenutku mi se iznenada na putu ispriječio kontrolor koji je upravo tog trenutka ušao u autobus, zagradio mi pristup kartomatu i počeo tvrditi da moram već imati poništenu kartu i da mi on "ne da koristiti automat".
Pristojno sam objasnio čovjeku da upravo to i radim i pokazao mu upravo provedenu nadoplatu na račun te da trebam samo poništiti kartu, što bi već bilo uredno provedeno, no u čemu mi se on ispriječio na putu. On me na to nastavio sprječavati da upotrijebim automat za karte te me fizički blokirao u prolazu autobusa - kazao je Goran, među ostalim.
Iz Prometa, pak, kažu da je kontrolor postupio apsolutno ispravno pošto je opće poznato da putnici prilikom ulaska u autobus moraju imati i validirati putnu kartu, osim u slučaju kada je kupuju kod vozača. Dodaju da ono što putnik navodi u svom prigovoru ne odgovara činjenicama.
- Uvidom u sustav e-ticketing razvidno je da je nadoplata sredstava, a ne kupnja karte, izvršena u 14:56, odnosno u isto vrijeme kada je kontrolor ušao u autobus, a dvije minute (14:54) nakon što putnik tvrdi da je on ušao u autobus. Kao što i sami znate, prije sustava e-ticketing bilo je mnogo sličnih situacija u kojoj bi se putnici vozili s neponištenom fizičkom kartom, a onda kada bi vidjeli ulazak kontrolora, istu bi pokušali poništiti prije nego kontrolor dođe do njih.
Složit ćete se da bi toleriranje nadoplate, kupnje i poništavanja karata nakon što kontrolor uđe u autobus narušilo pravednost sustava i obeshrabrilo putnike koji ispravno plaćaju svoju vožnju. Naši kontrolori i kontrolorke mjesečno pregledaju više desetaka tisuća putnih karata i rade u skladu s pravilima koja imaju za cilj osigurati jednak tretman svih putnika - kažu iz gradske tvrtke i dodaju da ispravnost postupanja kontrolora potvrđuju podaci sustava e-ticketing, ali i same izjave putnika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....