Split se ovog srpnja ponovno pretvara u svjetsku pozornicu elektroničke glazbe. U atriju Gradske uprave najavljeno je jedanaesto izdanje festivala Ultra Europe, koje će se održati od 11. do 13. srpnja u Parku Mladeži, uz sudjelovanje najtraženijih DJ zvijezda današnjice.
- Želim suradnju između Grada i organizatora, 150 tisuća posjetitelja donosi dodane vrijednosti gradu, ugostiteljima i iznajmljivačima. Mora postojati i balans za naše stanovnike koji žele imati mir i sigurnost. Naša zadaća je da s policijom i sa svim nadležnim tijelima to sve skupa i osiguramo. Kao Grad osigurali smo određena sredstva u proračunu, ali isto tako i kao Turistička zajednica grada Splita, ugovor s Ultra Europe festivalom je na snazi i mi ćemo kao Grad to i poštovati - rekao je splitski gradonačelnik Tomislav Šuta.
Martin Garrix, Tiësto, Carl Cox i Hardwell samo su neka od imena koja će predvoditi festivalski line up. Očekuje se dolazak posjetitelja iz više od 100 zemalja, što ovaj događaj čini jednim od najznačajnijih turističkih i kulturnih manifestacija u regiji.
- Od ove godine imamo istraživanje koje je proveo Ekonomski fakultet i možemo potvrditi da se svake godine ostvaruje 90 milijuna eura dodatne potrošnje. Fiskalni učinci su pet milijuna eura koji godišnje u proračun grada Splita i državnu blagajnu, a 35 milijuna eura procijenjena vrijednost reklama (oglašavanja). Kroz deset godina smo kroz 350 milijuna eura vrijednosti reklame u svijetu prezentirali grad Split i Dalmaciju. Cijene ulaznica kreću se od 90 eura do 5.000 eura. U Split stiže i 40-ak privatnih aviona. Ultra je event visoke kategorije koji svaki grad želi jer su to potrošači koji su došli uživati. Imamo nedostatak kvalitetnih hotelskih smještaja, na Ultru stižu i milijarderi i političari... Ove godine Ultra beach bit će u Milni. Podižemo kvalitetu hrane, imat ćemo food experience s ugostiteljima iz Splita - rekao je organizator Ultra festivala, Joe Bašić.
Festival se nastavlja i izvan Splita, kroz koncept Destination Ultra, koji uključuje ekskluzivne partyje na Braču i Visu, čime se dodatno promovira hrvatska obala i otoci kao atraktivne turističke destinacije.
Jedna od zanimljivosti ovogodišnjeg izdanja je i uvođenje, dakle, Food Villagea, posebne zone s ponudom hrvatskih tradicionalnih jela i modernog street fooda. Tu je i novo partnerstvo s Adidasom, a organizatori najavljuju još niz iznenađenja koja će biti otkrivena u tjednima pred festival. Također, nastupit će i neke hrvatske DJ zvijezde.
- Uzbuđen sam što sam dobio priliku predstavljati svoju zemlju na ovoj pozornici i to na najvećem festivalu koji se održava u zemlji. Obećavam predivan energetski set, bit će i hrvatski set, moj nastup je u subotu oko 21 sat - poručio je DJ Joe2Shine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....