Iako još nije završena rekonstrukcija dionice državne ceste D1 kroz Brnaze za koju su potrebni novac osigurale Hrvatske ceste – radi se još na preostalim sitnim detaljima – isti investitor na sinjskom području pokreće dva nova projekta: rekonstrukciju dionice D1 na potezu od benzinske postaje u Brnazama do Kukuzovca i sanaciju Splitske ulice na prolazu kroz Sinj. Upitali smo Hrvatske ceste kada će ta dva projekta krenuti u realizaciju.
Zahvat u Brnazama, kojega će izvoditi tvrtka Strabag, vrijedan je 3,97 milijuna eura bez PDV-a, a radovi će početi polovicom ovoga mjeseca i trajat će 9 mjeseci – odgovorili su nam iz Hrvatskih cesta.
Objasnili su da zahvat obuhvaća proširenje kolnika za još jednu traku iz smjera Sinja i ispravljanje opasnog "S" zavoja izmještanjem postojećeg kolnika. Na mjestu gdje D1 presjeca trasu bivše Ferate izgradit će se podvožnjak za tu danas lokalnu prometnicu. Izmjestit će se i spomenik civilnim žrtvama iz Košuta, Turjaka i Brnaza koje su upravo na lokalitetu Kukuzovac 24. rujna 1943. godine pobili pripadnici po zlu znane njemačke SS divizije Prinz Eugen.
Početak radova na sanaciji Splitske ulice u Sinju, koja je također dio D1, bio je planiran u isto vrijeme, polovicom rujna, ali je na zahtjev iz grada Sinja početak pomjeren za 1. listopada.
U Sinju će se, naime, krajem rujna održati dio biciklističke utrke Cro Race, a upravo je Splitska ulica jedna od glavnih gradskih prometnica kojom će biciklisti voziti. To je, kažu u Hrvatskim cestama, jedini razlog zašto i u Splitskoj ulici radovi, ugovorene vrijednosti oko milijun eura, neće početi 15. rujna.
Splitska ulica sanirat će se u dužini od 600 metara, od križanja s Ulicom alkarsko trkalište do zgrade Općine. Radi što manjeg utjecaja na prometno zagušenje, koje će neizbježno nastajati, posao će se podijeliti na dvije dionice: prva od Ulice alkarsko trkalište do križanja s Ulicom kneza Branimira, odnosno Bazane, a druga od toga križanja do zgrade Općine. Za vrijeme izvođenja radova kao obilazni pravci koristit će se ulice preko Bazane i u drugoj fazi od Bazane preko Puta Ferate i Ulice Miljenka Buljana.
Na tih 600 metara dužine Splitske ulice u potpunosti će se ukloniti postojeći i postaviti novi donji stroj prometnice i na njega nosivi i habajući asfaltni sloj, u cjelosti će se obnoviti nogostup za pješake na kojemu će umjesto asfalta biti postavljeni opločnjaci, zamijenit će se javna rasvjeta te ukupna prometna signalizacija s tim da će pješački prijelazi, na kojima se inače odvija vrlo inzetivni pješački promet, biti posebno osvijetljeni s fokusom na pješake. U pripremama za zahvat na ovom dijelu državne prometnice grad Sinj je financirao izradu projektne dokumentacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....