Današnji sustav obrazovanja, barem za 50 posto prosvjetnih djelatnika, kako onih koji još rade, a da ne govorimo o onom starom kadru koji je već u mirovini, trebalo bi ili mijenjati ili ga ozbiljno doraditi.
Ne ulazeći u detaljniju analizu, što to treba mijenjati, čega više ili ne treba biti u školskim udžbenicima, ono što je vidljivo i roditeljima, neutralnim promatračima, konačno onima najvažnijima, a to su sama djeca, treba im više terenske nastava, one u kojoj temu za učenje odrađuju u eksterijerima izvan školskih klupa.
Ova konstatacija ima potvrdu u nizu projekata koji su u školskim programima i koje učenici itekako brzo apsorbiraju kada nisu u samim klupama.
Pozitivni efekti
Upravo jedan od takvih projekata je u Imotskom, te u još nekim sredinama, izazvao vrlo pozi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....