Panelisti Ivana Vladović, Krešimir Šakić, Sandra Zokić, Joze Tomaš, Mirella Žanetić i Andrija Polić
Božidar Vukičević/Cropix
U Stelli Croatici – Muzeju masline u Klisu na srijedu je održana panel-rasprava “Maslinova ulja kao turistički brend” u organizaciji Slobodne Dalmacije i Hanza Medije, te je na taj način obilježena 20. obljetnica izlaženja “Masline”, našeg specijaliziranog časopisa za maslinarstvo i uljarstvo.
Vinko Ursić Glavanović, direktor Slobodne Dalmacije, zahvalio je svima koji su bili i još uvijek su uključeni u rad “Masline”.
– Dva desetljeća života tiskovine nije malo i rijetke su koje dožive punoljetnost. Uvjeren sam da će naša “Maslina” živjeti dalje i biti dugovječna – kazao je na početku direktor Ursić Glavanović.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....