Imoćani su konačno dočekali taj trenutak! Nakon nekoliko odgoda, sastanaka i razgovora investitora "Vodovoda Imotske krajine" s izvođačima radova, projekt Aglomeracije ušao je u staru jezgru grada. Riječ je o dosad najvećoj investiciji u podzemnu infrastrukturu u povijesti Imotskog, konkretno o projektu LOT 1, koji je u srijedu započeo u samom srcu grada.
Vrijednost ovog projekta iznosi oko 14 milijuna eura, a njegovim završetkom konačno će se riješiti problemi kanalizacijskog sustava, otpadnih voda i vodovodne mreže u središnjim imotskim ulicama i trgovima. Izvođač radova počeo je u srijedu ujutro s radovima na križanju Ulice Matije Gupca i Ulice kralja Zvonimira, nastavljajući prema Šetalištu Stjepana Radića i Trgu Matice hrvatske, kod starih imotskih skalina.
Ovaj zahvat, koji uključuje kopanje ulica, novu regulaciju prometa, privremeno zatvaranje određenih dijelova, dislokaciju parkirališta te rješavanje brojnih bespravnih kanala i kanalića za oborinske vode, prema tvrdnjama investitora, trebao bi biti dovršen do 15. lipnja ove godine, netom prije vrhunca turističke sezone. Važno je naglasiti da je na ovom dijelu grada kanalizacija stara više od stotinu godina, zbog čega su se oborinske i fekalne vode dosad miješale.
Ukupna investicija u Aglomeraciju za općinu Proložac i grad Imotski iznosi 58.272.300,31 euro. Od toga, bespovratna sredstva Europske unije iznose 33.302.374,90 eura, dok ostatak financiraju Ministarstvo regionalnog razvoja te jedinice lokalne samouprave, Grad Imotski i Općina Proložac.
Radovi u općini Proložac već su dovršeni i provedena je tehnička inspekcija, dok se završetak projekta za grad Imotski očekuje do polovice sljedeće godine. Nakon dovršetka ovog najzahtjevnijeg dijela Aglomeracije, radovi će se od 15. lipnja nastaviti u drugim dijelovima grada, sve do konačne realizacije.
Stanovnici Imotskog koji žive i rade u staroj gradskoj jezgri svakako će se suočiti s određenim poteškoćama, ponajprije vezanim uz promet, parkiranje i priključivanje na nove podzemne instalacije. No svakako će se morati priviknuti na privremene promjene jer će, nakon završetka radova, cijeli grad biti opremljen suvremenom i kvalitetnom podzemnom infrastrukturom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....