Za ovako malu državu, zemljopisno, ovakva je razlika nevjerojatna. No, u prilog tome ide mnogima neobični oblik Hrvatske koji u ovom slučaju ide kontra Hajduka.
O čemu se radi? Pobrojali smo cestovne udaljenosti između Splita i gradova u kojima će Hajduk gostovati te usporedili s udaljenošću Zagreba i tih istih gradova da vidimo koliko će Dinamo u idućoj sezoni morati prevaliti kilometara.
Razlika je drastična. U jednoj polusezoni Hajduk će tako prevaliti 4551 kilometar, dok će Dinamov autobus voziti svega 1621 kilometar. Razlika je golema, a još je bitnije što će Dinamo zapravo na neke od svojih utakmica moći, ako tako odluče, putovati praktički na dan utakmice. Gorica i Lokomotiva svakako, a tu su pred vratima Zagreba i Koprivnica i Varaždin.
Hajduku to, osim ako je avion u pitanju, nije opcija.
Ukupno je to 2930 kilometara u pola sezone, odnosno 5860 kilometara ukupno. U utrkama u kojima je svaki detalj bitan, ovo i nije mala razlika.
Udaljenost od Splita do:
Osijeka – 688
Vukovara – 696
Zagreba – 412
Velike Gorice– 415
Pule – 518
Zagreba – 412
Rijeke – 413
Koprivnice – 506
Varaždina – 491
UKUPNO=4551
Udaljenost od Zagreba do:
Splita – 412
Osijeka – 282
Vukovara – 291
Zagreba – 0
Velike Gorice – 19
Pule – 267
Rijeke – 161
Koprivnice – 102
Varaždina - 87
UKUPNO = 1621
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....