Iako su amblemi i znakovlje Hajduka zaštićeni, to Kineze i druge intrenetske trgovine ne zanima. Naime, na Temuu i sličnim platfrmama je poplava majica, kapa, ručnika na temu Hajduka. Prodaju se po cijenama od 5 do 20 eura, nema čega nema. Da je kojim slučajem ovo netko napravio u Hrvatskoj, te prodaje znakovlje bez dozvole Hajduka, to podliježe ozbiljnim financijskim penalima.
Ovo je samo dio ponude:
Temu nije bezazlen
Platforma Temu je u posljednje dvije godine postala jedno od najzvučnijih imena na globalnom tržištu internetske trgovine. S impresivnim rastom, niskim cijenama i raznolikom ponudom proizvoda, Temu je u kratkom roku preoblikovao navike milijuna kupaca i zadao ozbiljan izazov konkurenciji poput Amazona, Sheina i Aliexpressa.
No, u posljednjih godinu dana brojni su slučajevi u Aziji i Europi pokazali kako se na internetskoj trgovini Temu mogu pronaći proizvodi, uključujući i odjeću, koji sadrže opasne kemikalije u koncentracijama višestruko iznad zakonskih granica.
Temu je nastao pod okriljem kineske korporacije PDD Holdings i već od svog lansiranja 2022. pokazao je ambiciju da premosti jaz između istočne proizvodnje i zapadnih tržišta. Osnova njihove poslovne filozofije jest što direktnije povezivanje kupaca i proizvođača, čime se zaobilaze posrednici i ruše cijene na razinu koja je na zapadnom tržištu gotovo nepoznata.
Na jednoj platformi danas je dostupno više od deset milijuna artikala, od odjeće i obuće do elektronike i kućanskih potrepština. Raznolikost i pristupačnost privukli su stotine milijuna korisnika diljem svijeta, posebno mlade potrošače koji traže najjeftinije opcije i inovativnu kupovinu putem mobilnih aplikacija.
Ključne značajke Temua
Izrazito niske cijene: Temu se ističe po cijenama koje nerijetko izazivaju nevjericu i otvaraju pitanje održivosti. Model temelje izravnim ugovorima s kineskim proizvođačima, ogromnim nabavnim količinama i optimiziranom logistikom, a troškove dodatno snižavaju minimalni marketing i digitalna distribucija. Osim mode, nude i izbor elektronike, igračaka, sportskih i kućanskih proizvoda, često uz dnevne ili tjedne promotivne akcije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....