Rezultati Hrvatske na posljednjim velikim natjecanjima zaradili su simpatije navijača diljem svijeta. Mala država koja se pokazala na velikoj sceni, protiv izrazito favoriziranih suparnika. Svijet je zavolio hrvatski nogomet, a odjeci uspjeha čuli su se i u dalekoj Kini.
HNS je aktivan na svim velikim društvenim mrežama, a dok za prosječnu osobu to znači Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, HNS ima profil i na mreži Weibo.
Weibo je najpopularnija društvena mreža u Kini, nekakva njihova verzija Facebooka i Twittera, a službeni profil HNS-a ima gotovo pola milijuna pratitelja (preciznije, 477 tisuća).
Redovite su i objave, pa navijači u Kini mogu pratiti sve novosti o reprezentaciji. Na Weibu su objavljene i fotografije novog dresa reprezentacije, a ni Kinezima nije dobro sjeo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....