StoryEditorOCM
Više od sportaodjeknulo i u kini

Skoro pola milijuna Kineza sprda se s novim hrvatskim dresom, a Modriću su dali poseban nadimak

Piše SPORT SD
24. ožujka 2024. - 08:19

Rezultati Hrvatske na posljednjim velikim natjecanjima zaradili su simpatije navijača diljem svijeta. Mala država koja se pokazala na velikoj sceni, protiv izrazito favoriziranih suparnika. Svijet je zavolio hrvatski nogomet, a odjeci uspjeha čuli su se i u dalekoj Kini.

HNS je aktivan na svim velikim društvenim mrežama, a dok za prosječnu osobu to znači Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, HNS ima profil i na mreži Weibo.

Weibo je najpopularnija društvena mreža u Kini, nekakva njihova verzija Facebooka i Twittera, a službeni profil HNS-a ima gotovo pola milijuna pratitelja (preciznije, 477 tisuća). 

Redovite su i objave, pa navijači u Kini mogu pratiti sve novosti o reprezentaciji. Na Weibu su objavljene i fotografije novog dresa reprezentacije, a ni Kinezima nije dobro sjeo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 07:05