Uoči konferencije Modernizacija cestovne i željezničke infrastrukture - pokretači razvoja juga Hrvatske, o novim prijedlozima TEN-T osnovne mreže, o novčanom iznosu koji će Hrvatska imati na raspolaganju, razgovarali smo sa Mirjanom Čagalj, potpredsjednicom Hrvatske gospodarske komore za graditeljstvo i promet. Razgovarali smo i o poziciji Splita u novim okolnostima te o obnovi Ličke pruge.
Novim prijedlogom TEN-T osnovne mreže, Hrvatska će se s dva postojeća sada nalaziti na četiri europska prometna koridora. Što to znači za Hrvatsku i kakvu je priliku dobila Hrvatska?
Vrlo jednostavno, da željeznički pravac koje je produžen do Splita nije ušao u osnovnu TEN-T mrežu koridora, luke Split, Zadar i Šibenik platile bi to glavom. Do sada jug zemlje nije bio ni na jednom koridor...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....