StoryEditorOCM
BiznisGraditeljstvo i promet

Direktnom linijom od Zagreba do Splita moglo bi se doći za tri sata, a uz zaustavljanja za četiri sata

Piše Jozo Vrdoljak/Sponzorirani sadržaj
14. veljače 2024. - 02:00

Uoči konferencije Modernizacija cestovne i željezničke infrastrukture - pokretači razvoja juga Hrvatske, o novim prijedlozima TEN-T osnovne mreže, o novčanom iznosu koji će Hrvatska imati na raspolaganju, razgovarali smo sa Mirjanom Čagalj, potpredsjednicom Hrvatske gospodarske komore za graditeljstvo i promet. Razgovarali smo i o poziciji Splita u novim okolnostima te o obnovi Ličke pruge.

Novim prijedlogom TEN-T osnovne mreže, Hrvatska će se s dva postojeća sada nalaziti na četiri europska prometna koridora. Što to znači za Hrvatsku i kakvu je priliku dobila Hrvatska?

Vrlo jednostavno, da željeznički pravac koje je produžen do Splita nije ušao u osnovnu TEN-T mrežu koridora, luke Split, Zadar i Šibenik platile bi to glavom. Do sada jug zemlje nije bio ni na jednom koridor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 06:09