StoryEditorOCM
BiznisISTRAŽIVANJE

Generacija Z mijenja industriju pića: manje piju, odluka o odustajanju od alkohola više nije samo siječanjski trend

Piše Ljubica Vuko
8. veljače 2024. - 12:48

Završio je ovogodišnji "dry January", u proteklih nekoliko godina popularan trend apstinencije od alkohola koji prakticira i sve više Hrvatica i Hrvata. Neki bi rekli "napokon", a neki već pomišljaju na to da im nekonzumacija, odnosno potpuna apstinencija od alkohola postane dijelom svakodnevice, stoji u novom istraživanju Boston Consulting Group.

U objavi za medije navode kako su bolji okusi i veća dostupnost niskoalkoholnih i bezalkoholnih piva, vina i "žestokih" pića doprinijeli njihovoj brzoj tržišnoj ekspanziji i današnjoj tržišnoj vrijednosti većoj od 13 milijardi američkih dolara.

-Iako se radi tek o minijaturnom udjelu ukupnog tržišta alkoholnih pića, bezalkoholne alternative alkoholnim pićima su jedna od najbrže rastućih niša tog tržišta, posebno u zapadnoj Europi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. listopad 2025 18:07