U prvih šest mjeseci ove godine kupci u Hrvatskoj troše 7 posto više na namirnice u dućanima u odnosu na isto razdoblje lani.
Otkrilo je to novo istraživanje tvrtke GfK Hrvatska provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku 1500 kućanstava na razini cijele države. Podaci se odnose na kupovine za kućanstvo i prikupljaju se kontinuirano.
“Ako za usporedbu uzmemo 2019. kao godinu prije pandemijske i inflacijske krize, u prvih šest mjeseci ove godine na namirnice trošimo 36 posto više.
Ipak, učestalost kupovine dosegla je najnižu razinu u posljednjih deset godina, ali nam je iznos računa 12 posto veći u odnosu na prvu polovicu prošle godine te iznosi 13 eura”, tumače u GfK-u.
Posebno je pak zanimljivo njihovo istraživanje o zadovoljstvu kupaca, odnosno pokretaču iz...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....