Na panel-raspravi „Kako Istra ima ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone“ najavljena je kampanja koja će promovirati vansezonsku ponudu u Istri na tržištima Njemačke, Nizozemske i Češke
Tailor-made iskustva, autentični proizvodi i strateška partnerstva od Istre su stvorili destinaciju koja turizam živi 300 dana u godini, zaključak je panel-rasprave „Kako Istra ima ono što mnogi žele – sezonu izvan sezone“. O održivosti Istre u kontekstu cjelogodišnjeg turizma, rezultatima uspješne suradnje svih dionika i načinima za poboljšanje turističke ponude u okviru spomenute panel-rasprave u Bujama su razgovarali Gea Kariž iz Mastercarda, Denis Ivošević iz Turističke zajednice Istarske županije, Jadranka Gojtanić iz Maistre i Mladen Draguzet iz agencije Ist...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....