 
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) izrekla je trgovačkom lancu Tommy kaznu od 212.500 eura zbog teške povrede Zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom. Iz Tommyja su se oglasili priopćenjem u kojem navode kako su kažnjeni unatoč tome što je njihova inicijativa, kažu, bila čin solidarnosti prema umirovljenicima i nije uzrokovala štetu tržištu ni dobavljačima.
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) je zbog, kako su naveli "teške povrede Zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom (ZNTP)", kaznila trgovački lanac Tommy s 212.500 eura, izvijestili su u srijedu.
Na upit N1 iz Tommyja su odgovorili prioćenjem kojeg prenosimo u cijelosti.
"Tommy je kao hrvatska tvrtka uvijek bio uz svoje kupce i zajednicu.
Umirovljenici su ranjiva skupina kojoj smo željeli pomoći u kriznim vremenima, a popust koji smo uveli bio je naš doprinos i čin solidarnosti, u potpunosti financiran iz naših sredstava, bez tereta za dobavljače.
Nažalost, umjesto razumijevanja, suočili smo se s kaznom temeljenom na formalnom tumačenju pravila bez uvažavanja realnih okolnosti i društvene svrhe ovakve inicijative.
Primjenom dodatnog popusta nismo proizveli štetu ni za tržište, ni za poslovne partnere, a umirovljenici (potrošači) su od toga imali dodatne koristi.
Neutemeljenost kažnjavanja isključivo Tommyja po ovoj osnovi, dodatno je potencirana činjenicom da iste ili slične promotivne aktivnosti prakticiraju i drugi trgovački lanci koji posluju na hrvatskom tržištu. Agenciji smo prijavljeni od strane drugog trgovačkog lanca u stranom vlasništvu.
Odluka Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja je apsurdna iz jednostavnog razloga što nije bilo prodaje ispod nabavne cijene proizvoda, kako Agencija tvrdi, i to ćemo dokazivati u daljnjem postupku.
Same odredbe zakona su dvojbene i ne korespondiraju s realnim stanjem tržišta, „zaštitom“ nisu obuhvaćeni isključivo hrvatski proizvodi i proizvođači (OPG-ovi, mali ili veliki proizvođači), nego i multinacionalne kompanije kojima nije moguće nametnuti nepoštene prakse, radi njihove tržišne pozicije i financijske snage.
Unatrag nekoliko godina bili smo jedini trgovački lanac koji je imao posebne aktivnosti podrške domaćoj proizvodnji i kupnji hrvatski proizvoda, svjesni da je to bitno za doprinos nacionalnom gospodarstvu.
Tommy svojim razvojem i poslovanjem razvija domaću proizvodnju i jača konkurentnost tržišta na dobrobit krajnjih potrošača, prije svega", napisali su u priopćenju kojeg je potpisao Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija lanca.
 
 
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....