StoryEditorOCM
BiznisIstražili smo

Kako je moguće da je indijska ponuda za autocestu prema Dubrovniku jeftinija gotovo 250 milijuna eura od konkurencije?

Piše Zoran Šagolj
18. srpnja 2025. - 14:59
Slučajno ili...? Indijski premijer Narenda Modi nedavno je bio u Zagrebu, ovdje je na prijamu kod premijera Plenkovića    Lucija Očko/Cropix

Hrvatske autoceste (HAC) otvorile su u četvrtak ponude za izvođača radova za izgradnju autoceste A1 do Dubrovnika, točnije za poddionice Rudine – Slano (dužina devet kilometara) i Slano – PUO Mravinjac (11,5 kilometara).

Odmah upada u oči razlika u cijenama među ponuđačima, koja na prvoj poddionici između najjeftinije ponude, indijskog Afcons Infrastructure Limiteda, i najskuplje, turske Dogus Grupe, iznosi gotovo 130 milijuna eura. Razlike su isto tako velike i za drugu poddionicu, za koju, recimo, Indijci nude da će obaviti radove za 214,4 milijuna eura, a najskuplji Strabag za isto traži 328,8 milijuna (sve bez PDV-a).

Kako je to moguće, je li to čisti damping i koliko će eventualno biti narušena poštena tržišna utakmica, a da se istodobno dobije kvalitetan prometni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 22:51