Hrvatske autoceste (HAC) otvorile su u četvrtak ponude za izvođača radova za izgradnju autoceste A1 do Dubrovnika, točnije za poddionice Rudine – Slano (dužina devet kilometara) i Slano – PUO Mravinjac (11,5 kilometara).
Odmah upada u oči razlika u cijenama među ponuđačima, koja na prvoj poddionici između najjeftinije ponude, indijskog Afcons Infrastructure Limiteda, i najskuplje, turske Dogus Grupe, iznosi gotovo 130 milijuna eura. Razlike su isto tako velike i za drugu poddionicu, za koju, recimo, Indijci nude da će obaviti radove za 214,4 milijuna eura, a najskuplji Strabag za isto traži 328,8 milijuna (sve bez PDV-a).
Kako je to moguće, je li to čisti damping i koliko će eventualno biti narušena poštena tržišna utakmica, a da se istodobno dobije kvalitetan prometni...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....