Posljednjih godina suočeni smo s velikim poskupljenjima hrane i novim trendove na štetu potrošača, koji nažalost u trgovačkim centrima postaju normalni. Proizvođači imaju novu taktiku za naivne kupce. Preorijentirali su se na smanjivanje količine (ista kutija, a manja gramaža), počeli su koristiti jeftinije sastojke, a trgovci se okreću proizvodnji jeftinijih robnih marki, koji su istina nešto jeftinije ali su i niže kvalitete od sličnih proizvoda renomiranih proizvođača. Cijene rastu, dok se istovremeno smanjuju pakiranja proizvoda, a najbolji primjer za to je vrećica kave koja se ne pakira po 500 grama već 400 grama. Jogurti više nisu 200 grama već 180, čokolade su uglavnom težine 80 grama, ledeni čaj se s 1.5 litara smanjio ma 1.25 litara, hrana za bebe više nije 900 grama nego 800, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....