Britanska luksuzna modna tvrtka Burberry objavila je planove za gašenje i do 1700 radnih mjesta diljem svijeta u sklopu nastojanja da sreže troškove zaposlenika i vrati se pozitivnom poslovanju, čime bi se broj zaposlenih te kompanije na globalnoj razini smanjio za približno petinu.
Taj britanski proizvođač luksuznih proizvoda objavio je da povećava ciljano smanjenje troškova na 100 milijuna funti (133,4 milijuna dolara) godišnje do financijske 2027. godine. Te uštede će djelomično biti postignute rezanjem troškova povezanih sa zaposlenicima, kazali su, što bi tijekom dvogodišnjeg programa rezova moglo pogoditi oko 1700 radnih mjesta na globalnoj razini.
Izvršni direktor Burberryja Joshua Schulman rekao je da će većina smanjenja pogoditi timove iz tvrtkinih sjedišta diljem svijeta. To će, kaže, po prirodi stvari biti fokusirano na Ujedinjeno Kraljevstvo gdje je veći udio zaposlenika. U trgovinama, djelomično smanjenje broja zaposlenika će proizaći iz planova za usklađivanje rasporeda rada s razdobljem najvećih gužvi u trgovinama, dodao je.
Schulman je također potvrdio da je tvrtka predložila ukidanje noćne smjene u tvornici u Castlefordu koja proizvodi čuvene Burberryjeve balonere čija se prodajna cijena kreće u rasponu od oko 1.000 do 10.000 funti. Dugo smo imali višak kapaciteta u tom postrojenju, a to jednostavno nije održivo, rekao je Schulman.
Dodao je da želi biti vrlo jasan da promjenu poduzimaju kako bi zaštitili svoju proizvodnju u Ujedinjenom Kraljevstvu i da će poduzeti značajno ulaganje u renoviranje te tvornice.
Britanska luksuzna modna kuća u srijedu je objavila da je u prošloj poslovnoj godini, koja je završila 29. ožujka, zabilježila operativni gubitak od tri milijuna funti. U prethodnoj poslovnoj godini poslovala je s dobiti od 418 milijuna funti. U maloprodaji je zabilježen pad od 12 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, uz pad prodaje od 16 posto u Aziji koji je pritisnuo ukupan rezultat.
Iz Burberryja su istaknuli da je poslovanje u Ujedinjenom Kraljevstvu ozbiljno pogođeno ukidanjem sheme povrata PDV-a za inozemne posjetitelje s 1. siječnjem 2021. godine. Zbog toga je, kažu, Ujedinjeno Kraljevstvo turistima postalo najmanje konkurentna šoping destinacija.
Napominju da je veća potrošnja domaćih kupaca posljednjih mjeseci djelomično pak nadoknadila pad turističke potrošnje. Modnu tvrtku muči pad potražnje u Kini, jednom od njezinih najvećih tržišta, što uvelike pritišće prodaju. U studenom je pokrenula program rezanja troškova vrijedan 40 milijuna funti nakon što je prvi put zabilježila gubitak.
U srijedu su iz Burberryja objavili da žele uštedjeti dodatnih 60 milijuna funti do financijske 2027. godine pa bi time ukupne ciljane uštede dosegnule 100 milijuna funti. Izvijestili su i da se prodaja poboljšala u drugoj polovini prošle poslovne godine, u usporedbi s prvom polovinom, što tvrtki budi nadu da njezin strateški plan počinje donositi rezultate. Pritom izdvajaju potražnju za popularnim artiklima, uključujući balonere i šalove, koja pokazuje da segment odjeće za boravak na otvorenom i dalje daje bolje rezultate od ostalih proizvoda iz širokog asortimana tog luksuznog brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....