StoryEditorOCM

Osvajamo Kinu: najveći nastup domaćih tvrtki u inozemstvu

Piše PSD.
1. lipnja 2010. - 21:02

Od nastupa u Ningbou na kojem će biti predstavljeno stotinjak domaćih proizvoda, organizatori očekuju rast izvoza od 10 do 12 posto u idućih pet godina

Pjenušac s borovim iglicama „Carmen Silva“ Mirjane Zelenike, Apipharmina mast Hemopropin za hemoroide, Badelov pelinkovac i čokolada Marco Polo od Nadaline samo su neki od stotinjak proizvoda koje će hrvatskih 45 tvrtki idućeg tjedna predstaviti na IX. kineskom međunarodnom sajmu robe široke potrošnje u gradu Ningbo.

- Zbog rastuće potrošnje Kina predstavlja moćno, galopirajuće tržište na kojem se svi pozicioniraju, pa je kineski poziv stigao u pravi trenutak za Hrvatsku, da predstavimo svoj gospodarski sektor ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. listopad 2025 08:33