StoryEditorOCM
Biznisšoping-manija

Ovo je bio apsolutni predmet želja među Hrvatima za Crni petak! A trgovci javljaju da su zamijetili i zanimljiv trend...

Piše Vijesti SD
1. prosinca 2025. - 21:05

Trošilo se na Crni petak, i to dobro. Puni šoping-centri, ali i pune internetske trgovine, kartice su se itekako peglale.

Samo prošli petak fiskalizirana su 5.068.773 računa, a njihov iznos popeo se na 106,8 milijuna eura. Kada bismo te brojke podijelili s brojem stanovnika, ispada da je svaki Hrvat u prosjeku potrošio 27 eura i 80 centi.

U tjednu Crnog petka broj računa u odnosu na tjedan ranije veći je za 13,2 posto, a iznos za gotovo 15 posto. Slikovito - svaki Hrvat prošli tjedan na blagajni je bio barem pet-šest puta, piše Dnevnik.hr.

Apsolutni hit ove godine je - robotski usisavač, koji je doživio renesansu. Naime, proteklih godina na prvom mjestu bio je štapni usisavač. Hrvati očito vole kad im je kuća čista, ali bi radije da je čisti netko drugi. Na drugom mjestu su televizori. Na trećem mjestu su, standardno, igračke.

Trgovci su javili i da su zamijetili jedan zanimljiv trend, a to je da je velik broj Zagrepčana ovih dana naručio pročišćivač zraka. S tim da je pojačana potražnja počela već dan nakon požara u Vjesniku, a vrhunac doživjela na Crni petak. 

A potrošnja će još rasti. Tek smo krenuli, reklo bi se.

Više detalja pogledajte u videoprilogu Dnevnika Nove TV.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 21:11