Umjetna inteligencija vjerojatno (još) nije tema koja posebno zanima iznajmljivače dalmatinskih apartmana i vila iako bi upravo ‘umjetnoj pameti‘ trebali zahvaliti neke od rezervacija u ovoj ili prošloj sezoni. Iz više istraživanja može se rekonstruirati da je, realno gledano, kod turističkih dolazaka u EU ili SAD-u u 30 do 35 posto slučajeva gost već koristio neku vrstu pomoći artificijelne inteligencije (AI). Pri tome Global AI Sentiment Report (37.325 ispitanika, 33 tržišta) Boooking.coma otkriva da 89 posto turista želi koristiti AI u budućem planiranju putovanja, dok se tzv. AI asistenti (24 posto) već ocjenjuju kao pouzdaniji izvor informacija od kolega s posla (19 posto), pa i influencera (14 posto).
To što Phocuswright u analizi „Chat, Plan, Book: GenAI Goes M...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....