Nastavak modernizacije postojećih trgovina i digitalizacije, s uvođenjem novih usluga poput paketomata u prodavaonicama, strateški je smjer u kojem je lanac drogerija DM Hrvatska ušao u novu financijsku godinu, nakon što je ovu godinu završio s rastom prometa od 10 posto, dosegnuvši 571,06 milijuna eura. Ostvarena je neto dobit od 8,9 milijuna eura, što je za 31 posto manje nego lani, prije svega zbog pojačanih investicija, pojasnio je direktor DM-a Mirko Mrakužić na konferenciji za novinare u četvrtak, piše Jutarnji list.
"Nismo vođeni rastom dobiti i možemo si priuštiti i manju dobit da bismo ostvarili dugoročan razvoj poslovanja, kojim smo jako zadovoljni. Sektor trgovine prolazi veliku transformaciju i DM je dio toga, ulaže se u iskustvo i ugodu kupaca, trgovine su veće, razvijaju se nove usluge, prodavaonice se sve više sele izvan centara gradova, koji sve više postaju mjesta za okupljanja. U protekloj poslovnoj godini smo u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura uložili smo u cijene.
Prisutni u 180 trgovina u 68 gradova
Otvorili smo dvije nove trgovine u Vodicama i Ivancu te smo danas prisutni u 180 trgovina u 68 gradova, a kupcima smo dostupni bilo kada i bilo gdje zahvaljujući DM online shopu", istaknuo je Mrakužić.
Očekivano, najviše im raste online prodaja. Lani je u tom segmentu ostvaren rast od 44,54 posto u odnosu na proteklu godinu, uz online promet od 21,4 milijuna eura. Pritom je više od dvije trećine svih online kupaca pri kupnji koristilo aplikaciju "Moj dm", a 37 posto odabralo je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u odabranoj DM trgovini.
U poslovnoj godini 2025./2026. proširuje se stoga i sustav paketomata unutar poslovnica, gdje kupci bez kontakta s djelatnicima preuzimaju robu. U razvoj poslovanja uložit će više od 14 milijuna eura, a plan je otvaranje pet novih trgovina i modernizacija 11 trgovina.
Iako nisu obvezni objavljivati svoje cijene, u DM-u su to odlučili napraviti i mimo web shopa, a ističu i svoju politiku istih cijena u svim trgovinama na tržištu. Otkrili su kako u protekloj godini nisu otkazali nijednom dobavljaču zbog previsokih cijena. Neke nove cjenike su odbili jer su procijenili da su preskupi, i dobavljači su pristali na njihove uvjete.
Milijuni eura za novi dizajn prodavaonica
U protekloj godini DM je zaposlio 131 osobu i sad ih je 2310, a prosječna plaća bez menadžerskih trenutno iznosi 1892 eura.
Na razini grupe, Grupa DM-drogerie markt sa sjedištem u Njemačkoj inače je zabilježila rast prodaje od 8,2 posto, na razini od 19,2 milijarde eura. S oko 4189 prodavaonica diljem Europe, uključujući oko 2154 u Njemačkoj, DM planira umjereno otvaranje novih prodavaonica, ali u financijskoj godini 2025./2026. uložit će više od 250 milijuna eura u uvođenje novog dizajna prodavaonica i renoviranje stotina lokacija.
Tvrtka će također nastaviti s proširenjem mreže samoposlužnih blagajni, s ciljem dovršetka projekta do 2027. godine, te će dodatno razvijati mrežu punktova za preuzimanje, kojih već ima više od 2000 u cijeloj grupaciji. Također je u tijeku pilot-projekt 24/7 punktova za preuzimanje na šest vanjskih lokacija. Tvrtka testira i dmGPT, sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji, za razvoj proizvoda, kreiranje sadržaja i korisničku podršku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....