Ružičasti porez (pink tax) nije stvar luksuza, nego realnosti koju žene svakodnevno žive – i plaćaju. Riječ je o rodno uvjetovanim razlikama u cijenama proizvoda i usluga koje, iako često gotovo identične muškim verzijama, postaju skuplje onog trena kad dobiju ružičastu ambalažu i etiketu "za nju". Britvice, dezodoransi, šamponi i tako u nedogled – istraživanja u SAD-u, Njemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu jasno pokazuju da žene za iste ili slične proizvode plaćaju više.
Kapitalizam je u ovom slučaju precizan: zna koga cilja, zna što prodaje i zna koliko to može naplatiti. Uz estetski sloj, ženama se prodaje identitet, status, samopouzdanje – i sve to uz mark-up koji se opravdava "troškovima marketinga". No istina je jednostavna: radi se o sustavnoj, prikrivenoj dis...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....