Poznato je da je osnivač Amazona Jeff Bezos zadovoljstvo kupaca uvijek stavljao na prvo mjesto, a njegova filozofija da je "kupac kralj" pretvorila je Amazon u poslovnog diva čija se vrijednost trenutno procjenjuje na više od dva bilijuna dolara, piše Unilad, prenosi Mondo.
Međutim, tijekom sastanka Bezos je shvatio da su neki od njegovih viših menadžera zanemarili te vrijednosti. Tvrdili su da se kupci s problemima mogu spojiti s operaterom pozivnog centra za manje od minute, ali milijarder je imao čvrste dokaze da to nije istina, ponajprije zbog velikog broja pritužbi koje je tvrtka primila.
U nastupu u prosincu 2023. u podcastu Lexa Friedmana, Bezos se prisjetio izvođenja svog poznatog trika kako bi suočio zaposlenike s istinom nakon što su ga pokušali uvjeriti da je s korisničkom službom sve u redu.
"Imam izreku: kada se činjenice i govorkanja ne slažu, govorkanja su obično točna", objasnio je. To ne znači da samo robovski slijedite govorkanja, već da provjerite činjenice. Problem obično nije u pogrešnim činjenicama, već u tome što ne mjerite pravu stvar", rekao je Bezos.
Bezos je zatim, na iznenađenje prisutnih, uključio zvučnik i nazvao vlastitu korisničku službu. Nastala je tišina dok su on i njegov tim čekali da se operater javi. Čekanje se proteglo na gotovo deset minuta prije nego što se netko konačno javio, dramatično dokazujući Bezosovu poantu.
"To je potvrdilo da nešto nije u redu s našim prikupljanjem podataka. Pokrenulo je cijeli niz događaja koji su doveli do toga da smo počeli ispravno mjeriti. To je primjer suočavanja s istinom. Ponekad je neugodno, ali istinu morate tražiti čak i kada vam se ne sviđa", zaključio je Bezos.
Ova anegdota postala je viralna, a korisnici društvenih mreža smatraju je urnebesnom.
"Zamislite da sjedite na sastanku i u tišini čekate 10 minuta da vam korisnička služba odgovori, nakon što ste upravo rekli Jeffu da podaci pokazuju čekanje od 60 sekundi i da je sve u redu", napisao je jedan korisnik.
"Zamislite da radite u pozivnom centru i odjednom dobijete poziv od samog Jeffa Bezosa, ha-ha-ha", dodao je drugi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....