StoryEditorOCM
Bizniskupci će profitirati

‘Ubojica cijena‘ stiže u Hrvatsku, konkurencija se ozbiljno priprema! Munjiza: ‘I Lidl je počeo kao diskonter, ali...‘

Piše Zoran Šagolj
15. studenog 2025. - 09:31
”Action” je jedini diskonter u kojem 80 posto asortimana čini neprehrana, dok je 20 posto prehrana s dugim rokom trajanja. To je jedinstvena ponuda u svijetu, jer gotovo nitko nema takvu ponudu”, kaže Drago MunjizaCropix7 AFP

Ako je suditi po najavama, dolazak nizozemsko-britanskog trgovačkog lanca ‘Action‘ mogao bi promijeniti postojeći odnos snaga na hrvatskom tržištu.

Gdje god da je došao, a posluje već u 14 zemalja s tri tisuće prodajnih mjesta, mahom članica Europske unije, ‘Action‘ je potvrdio svoj epitet ‘ubojice‘ i ‘rezača‘ cijena. Istina, raniji ulazak i nekih drugih lanaca u RH pratila je slična fama, ali se na koncu se neki dramatični potresi na tržištu nisu dogodili.

Na to podsjeća i naš sugovornik Drago Munjiza, bivši direktor Konzuma, koji se danas bavi konzultantskim poslovima u trgovini.

- Iskreno rečeno – kaže Munjiza - jedini pravi diskonter u Hrvatskoj je Eurospin, koji opet svojom ponudom nije možda totalno adaptiran za ovdašnje tržište, koliko za matično, talijansko. Eurospin prvo nema dovoljno prodajnih mjesta, a drugo, nije ‘one stop shopping‘ pa ga ni ljudi ne doživljavaju tako. Ali, mi drugih diskontera nemamo. Najbliži diskonter Hrvatskoj je Hofer u Sloveniji. Ona ima jedan pravi diskonterski nivo cijena i to se vidi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. studeni 2025 10:25