Ako je suditi po najavama, dolazak nizozemsko-britanskog trgovačkog lanca ‘Action‘ mogao bi promijeniti postojeći odnos snaga na hrvatskom tržištu.
Gdje god da je došao, a posluje već u 14 zemalja s tri tisuće prodajnih mjesta, mahom članica Europske unije, ‘Action‘ je potvrdio svoj epitet ‘ubojice‘ i ‘rezača‘ cijena. Istina, raniji ulazak i nekih drugih lanaca u RH pratila je slična fama, ali se na koncu se neki dramatični potresi na tržištu nisu dogodili.
Na to podsjeća i naš sugovornik Drago Munjiza, bivši direktor Konzuma, koji se danas bavi konzultantskim poslovima u trgovini.
- Iskreno rečeno – kaže Munjiza - jedini pravi diskonter u Hrvatskoj je Eurospin, koji opet svojom ponudom nije možda totalno adaptiran za ovdašnje tržište, koliko za matično, talijansko. Eurospin prvo nema dovoljno prodajnih mjesta, a drugo, nije ‘one stop shopping‘ pa ga ni ljudi ne doživljavaju tako. Ali, mi drugih diskontera nemamo. Najbliži diskonter Hrvatskoj je Hofer u Sloveniji. Ona ima jedan pravi diskonterski nivo cijena i to se vidi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....