StoryEditorOCM
Biznisstiže poslovna elita

Uskoro počinje najveći poslovni događaj godine: interes je ogroman, evo zašto ga poduzetnici nikako ne smiju propustiti

Piše Sara Šarić/Sponzorirani sadržaj
26. rujna 2025. - 12:14

U poslovnom svijetu vrijedi jedno nepisano pravilo – nije samo važno što znaš, već i koga znaš. Prave veze, kvalitetna umreženost i strateški kontakti često čine razliku između prosječnog i uspješnog poslovanja. Upravo zato MBF najznačajniji poslovni događaj u regiji, zauzima posebno mjesto u kalendaru svakog tko ozbiljno gradi karijeru ili tvrtku.

Prošle je godine MBF okupio vodeće stručnjake i poslovnjake iz cijele regije, a ove godine ponovno se organizira kao idealna prilika za sve koji žele biti dio najjače poslovne mreže. Od 2. do 5. listopada Rovinj će se pretvoriti u središte inovacija i strateškog umrežavanja te susreta gospodarstvenika, investitora, financijaša, stručnjaka i vizionara. Za svakoga poduzetnika ovo će biti sjajna prilika za proširenje mreže kontakata i poticanje budućeg rasta poslovanja, posebno za one koji žele biti u koraku s trendovima i inovacijama.

Tko dolazi i zašto se ne smije propustiti?

Ono što MBF čini posebnim jest činjenica da se na jednom mjestu okuplja čitav lanac gospodarstva: od investitora, developera i arhitekata, preko proizvođača i trgovaca materijala, strojeva i opreme, pa sve do financijskih institucija, osiguravatelja i konzultanata. Uz njih dolaze i lideri iz tehnologije, energetike i IT-a, što MBF pretvara u najjaču mrežu poslovnog svijeta regije.

Ukratko, MBF spaja privatni, javni i akademski sektor te je mjesto susreta svih koji su povezani s investicijama i opskrbnim lancima, ali i onih koji svojim odlukama oblikuju budućnost poslovanja. A sve to u jedinstvenom ambijentu Rovinja, grada koji spaja poslovnu izvrsnost i mediteranski šarm.

image
MBF

Tri dana poslovne inspiracije

Tri dana MBF-a donose pravu poslovnu inspiraciju, spajajući konferencijski program, izložbene prostore i networking u jedinstvenu cjelinu. Tijekom dana sudionici imaju priliku prisustvovati predavanjima i panelima koji otkrivaju najnovije globalne trendove i inovacije, dok izložbeni prostori i elegantni business loungeovi pružaju idealno mjesto za ciljane B2B sastanke, prezentacije i razmjenu ideja.

U opuštenoj atmosferi Rovinja, formalna i neformalna druženja prirodno se prožimaju, od jutarnjih panela uz kavu do večernjih koktela, gdje se razgovori i kontakti često pretaču u konkretne poslovne prilike. Svaki trenutak MBF-a osmišljen je da potakne inspiraciju, poveže relevantne aktere i omogući stvaranje novih suradnji, dok ljepota mediteranskog okruženja daje dodatnu dimenziju cijelom iskustvu. Sve to daje MBF-u jedan poseban ritam...

image
MBF
image
MBF

Teme od održivosti do umjetne inteligencije

Ovogodišnje izdanje MBF-a nosi naziv "Winning in the World to Come" i obrađuje teme koje definiraju budućnost gospodarstva, od održivosti i umjetne inteligencije, preko digitalizacije i energetske tranzicije, do geopolitike i reciklaže resursa.

Poseban naglasak stavlja se na trendove koji su danas ključni za uspjeh svakog poduzeća: od inovacija u poslovnim modelima i tehnoloških rješenja do strategija koje omogućuju brzu prilagodbu zahtjevima tržišta.

MBF nije samo networking. To je platforma na kojoj sudionici dobivaju uvid u najnovije prakse, razmjenjuju iskustva s liderima industrije i oblikuju smjernice koje će definirati poslovanje u godinama koje dolaze. Svaka tema obrađuje se kroz praktične primjere, predavanja i panel diskusije, omogućujući poduzetnicima da ostanu u koraku s tržištem i steknu kompetitivnu prednost.

MBF je međunarodni poslovni događaj osmišljen da omogući networking na najvišoj razini. To nije samo prilika da dođete kao posjetitelj i povežete se s vodećim poslovnim liderima regije, već i mogućnost da se predstavite kao izlagač. A biti izlagač na MBF-u znači mnogo više od klasičnog predstavljanja. To je strateška prilika da predstavite svoju tvrtku pred ciljanom poslovnom publikom koja aktivno traži nova rješenja i suradnje.

image
MBF

Tko stoji iza MBF-a?

Snagu i prestiž MBF-a potvrđuje impresivna lista partnera i sponzora, raspoređenih u pet kategorija: Platinum, General, Gold, Silver i Bronze. Ovi partneri i sponzori ne samo da podržavaju događaj, već i aktivno sudjeluju u njegovoj viziji, donoseći svoje iskustvo, inovacije i resurse.

Na vrhu, kao Platinum sponzor, ističe se INA, čija dugogodišnja prisutnost i utjecaj u energetskoj industriji dodatno naglašava prestiž ovog poslovnog susreta. Generalni sponzor, Hrvatska gospodarska komora (HGK), svojim iskustvom i podrškom doprinosi strateškoj važnosti događaja za cijelu regiju.

Među zlatnim sponzorima nalaze se ključni igrači koji oblikuju različite sektore gospodarstva: MAPEI i NEXE, lideri u građevinskim materijalima; HEP, koji donosi stratešku perspektivu energetike; Končar, sinonim za inovacije u elektroindustriji; te Amelicor Group i Inovapro, kompanije koje donose kreativna i tehnološka rješenja. Njihova prisutnost na MBF-u omogućuje sudionicima direktan kontakt s kompanijama koje aktivno oblikuju tržište.

Srebrni sponzori poput Sothebys, Zagrebačke banke i Atellior unose dodatnu dimenziju događaja kroz svoje ekspertize u financijama, nekretninama i luksuznom sektoru, dok brončani sponzori, Pevex, Go To Digital, Grou i tvrtka Themelia, doprinose dinamičnoj i praktičnoj strani poslovanja, spajajući tehnologiju, distribuciju i inovativne digitalne alate.

Zajedno, svi ovi partneri i sponzori stvaraju ekosustav poslovne izvrsnosti, omogućujući sudionicima MBF-a ne samo da prate trendove i inovacije, već i da izravno uspostave kontakte i suradnje koje mijenjaju pravila igre u regiji.

image
MBF

Zašto je MBF događaj koji se ne propušta

MBF nije samo još jedan poslovni skup. On okuplja lidere regije, investitore, vizionare i donositelje odluka iz svih industrija, stvarajući priliku za razmjenu znanja i iskustava s ključnim akterima gospodarstva.

Sudjelovanje na MBF-u ove godine predstavlja jedinstvenu priliku za sve C-level menadžere, članove uprava, "decision makere" i rukovoditelje da prošire svoje poslovne horizonte. Biti na mjestu gdje se ideje pretaču u stvarne prilike, gdje se znanje spaja s praksom, a vaša mreža kontakata postaje moćan alat za budući rast i razvoj poduzeća ne zvuči uopće kao loše odluka.

Ne propustite priliku da budete dio najjače poslovne mreže regije. Ako želite biti dio događaja koji definira nove poslovne standarde, ne propustite osigurati svoje mjesto i kupiti svoje ulaznice na vrijeme!

image
MBF
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. listopad 2025 16:01