Nije da postoji neka zakonska obveza po kojoj prijevoznik za dijete mora odobravati popust, no ako ga reklamira - onda ga zakon definitivno obvezuje da ga potrošaču i ponudi, piše Jutarnji list.
Kao naprimjer u trgovini; ako na vratima piše da se odobrava popust na sve sladolede od vanilije, loše bi se proveo trgovac koji bi to zanemario jer bi mu bijesni potrošači u roku od nekoliko minuta na vrat nakačili inspekciju.
Ali zato kad je u pitanju Flixbus, pravila, čini se, ne vrijede.
Taj njemački niskobudžetni autobusni prijevoznik, naime, na svojim stranicama navodi da odobrava popust za dijete do 15 godina starosti i još vas tijekom kupovine karte traži da označite ako s vama putuje dijete, no taj popust do trenutka dok klikneš "plati" ispari negdje u bespućima interneta, i to oč...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....