Taksi Cammeo od utorka odlazi u povijest, a zamijenit će ga Wizi, novi brend prijevozničke tvrtke koja je uz opsežno rebrendiranje presložila i poslovanje, s ambicioznim ciljem da do 2030. godine udeseterostruči promet, uz još veći rast prihoda. Tajna je u širenju ne samo na srednju Europu nego i na Arapski poluotok - i to već u sljedećoj godini - gdje su troškovi puno niži nego u Europi, a prihodi značajno viši, otkriva za Jutarnji list Vladimir Minovski, vlasnik i generalni direktor Wizija.
"Cammeo je kao brend trebao facelifting i s tim smo odlučili napraviti veliki zaokret s ciljem širenja naše franšize na regiju, ali i šire. Kažemo da je Cammeo osvojio Hrvatsku, a Wizi će osvojiti cijeli svijet. Baš zato izabrali smo ime Wizi koje je kratko i zvučno i prepoznatljivo na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....