Osam eura na Hipodromu, 3 i pol eura u redovitoj ponudi, 29 centi u diskont trgovini… Tako je s približavanjem roka isteka padala cijena sendviča kojih je za koncert Marka Perkovića Thompsona prošle subote na zagrebačkom Hipodromu, navodno pripremljeno gotovo milijun.
S današnjim danom, tom je sendviču istekao rok trajanja i tko je htio probati najspominjaniji sendvič u Hrvata, a do sada nije, propustio je priliku. Barem ako će se držati preporuke proizvođača i postavljenog datuma roka trajanja, piše Jutarnji list.
Dvije su tvrtke proizvodile sendviče za Hipodrom. Jedna je American Donut, dok je na drugoj stajao logo s natpisom "Bajt - više od zalogaja". American Donut poznata je hrvatska tvrtka koja posluje još od 1994., a na čelu joj se nalaze Mato Zirdum i Sara Šteko. Njihova specijalnost su smrznuti i panirani proizvodi, a prošle godine su, prema podacima dostupnim na Fina Info.biz platformi, ostvarili sveukupnu dobit od 631 tisuću eura. I dok je American Donut javnosti poznat, proizvođače drugih sendviča, onih s logom Bajt, nismo uspjeli otkriti. Ništa slično, odnosno sa sličnim imenom nije registrirano kao obrt u Hrvatskoj.
namaz stvoren spajanjem čak četiriju vrsta ulja
Riječ je inače o sendviču šunka-sir s dodatkom krastavaca i masnim namazom stvorenim spajanjem čak četiriju vrsta ulja. Službena deklaracija na pakiranju kaže da je težak 220 g i kako je zemlja podrijetla Hrvatska, kao i podrijetlo brašna od kojeg je napravljen. Kušali smo ga prije isteka roka.
Lizika je bijelo pšenično pecivo s posipom maka i sezama, iako maka nema u tolikim količinama da bi se okusom primijetio, već služi samo kao dekoracija na gornjoj šniti kruha. Iako je pecivo bilo presuho, nasreću je šunka u sendviču bila jedna od onih šunki u ovitku pa je zajedno s kiselim krastavcima dobro kontrirala suhom pecivu.
Dobro da proizvođači nisu štedjeli na namazu jer bi se inače sir, čini nam se gauda, lijepio za zube. Samo ostaje veliki upitnik je li namaz produkt četiriju rafiniranih, nažalost standardnih, a samim time i štetnijih ulja ili je riječ o nerafiniranim oblicima repičinog, palminog, kokosovog i suncokretovog ulja.
Kad se podvuče crta, Thompsonov sendvič bio je, unatoč zabrinjavajuće velikom broju emulgatora, regulatora kiselosti i ostalih "E" dodataka, više nego zadovoljavajući festivalski obrok i bio je sigurno bolja opcija od energetskih pločica koje su također bile u ponudi. Jedino što je stajao 8 eura.
Da su se organizatori i proizvođači očito preračunali u količini pokazuju i fotografije iz medija u petak, i to s Bundeka gdje je i šest dana nakon koncerta na livadama ostalo kutija punih sendviča, piše Jutarnji list.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....